Spring naar bijdragen

Help wat moet ik doen


Alex1234

Aanbevolen berichten

Ik ben dus 21 jaar, en volgens mij heb ik een groot gok probleem. Toen ik 15/16 was begon ik met gokken. Vooral door me vader hij gokt ook. Ik begon met kleine bedragen en won al snel grote bedragen zoals €1000. Voor iemand die 16 is en in paar uur €1000 euro kan maken. Is dat veel heel veel. Na maten begon ik steeds hogere bedragen er op te zetten. En nu ben ik 21 heb deze week €2000 vergokt me hele maand loon… ik had met me laatste €100 nog met roullete €3500 gewonnen en direct uit gecasht. Maar het is zaterdag en kon het dus annuleren… ik begon met €200 en 2 uur later. De hele €3500 kwijt + me spaargeld wat ik nog had liggen.. ik voel me zo stom en dom. En ben bang dat ik nooit meer van het gokken af kom. Heb nu nog maar €100 voor de rest van de maand. En wil eigenlijk die €3500 weer terug winnen. Wat moet ik doen ik ben mezelf aan het verliezen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voel me zo slecht voel me helemaal verrot wil er zo graag van af. En nu heb ik geen geld dan gok ik ook niet meer want moet toch eten… zodra ik weer meer dan €1000 heb krijg ik een terug val en gooi ik alles weg… zelfs als ik win, gooi ik het weer weg en ik weet maar niet van stoppen. Wil echt graag help. Ben alles en mezelf aan t verliezen hoor graag een reactie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Alex,

De gedachte dat je denkt het geld terug te winnen zorgt er juist voor dat je verslaafd blijft en niet kan stoppen.

Enige oplossing is om hulp te zoeken en je in CRUKS in te laten schrijven. Bespreek het met iemand in de omgeving en als je niemand hebt ga a.u.b. professionele hulp zoeken. Ik zit nu ook al ruim 10 jaar in hetzelfde schuitje met pieken en dalen, maar altijd als je een periode hebt dat je wat wint zul je door blijven gaan (uiteraard hoogmoedig worden) en alles verliezen. 100% dat je op de lange termijn alles verliest. Zo'n leven wil je niet.

Succes en sterkte ermee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...