Spring naar bijdragen

Afbouw ozaxepam


Sofie1982

Aanbevolen berichten

Hey! Graag had ik een beetje advies van andere mensen die hier ervaring mee hebben, mijn huisdokter die weet het precies ook niet zo goed. Nu is ze ook weer met vakantie… Sinds 31/7 gebruik ik 2x per dag 7,5mg ozaxepam. 1 tablet van 15mg per dag dus (voor angst en paniek) Soms ook weleens een kwartje meer en ook een paar keer genomen voor te kunnen slapen. Maar over het algemeen dus 1 tablet 15mg per dag. Heb het voorgeschreven gekregen op 27/6 maar gebruikte het toen enkel indien nodig, soms een week niet, dan weer paar dagen…  Nu moet ik dus echter gaan afbouwen maar heb geen idee hoe of hoeveel… iemand die me enige tips kan geven? Ben nu zelf begonnen sinds 3 dagen met een half je smorgens en een kwartje savonds (dus een kwartje minder savonds) voorlopig enkel en alleen een zweetaanval af en toe maar dat kan ook aan de Corona liggen die ik intussen ook heb opgelopen…  maar Hoelang hou ik dit best aan of kan ik al sneller gaan minderen?? Ik merk wel dat de tabletten nog goed werken (ook het kwartje) dus gewenning is er hopelijk nog niet ontstaan…  maar of ik me er nog beter door voel, die vraag begin ik me meer en meer te stellen… 

Dankuwel alvast!
groetjes sofie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...