lady jane Geplaatst 27 november 2022 Rapport Share Geplaatst 27 november 2022 en dan nog? Hoe belangrijk is dat begrijpen nou helemaal? Als ik achtergrondsverhalen hoor van mensen kan ik ze meestal best begrijpen, maar daarmee keur ik hun daden meestal niet goed. de ergste criminelen hebben vaak vreselijke rugzakjes, en ik keur hun daden af. Wat hebben zij of ikzelf aan mijn begrip dan? als ik wanhopig graag door iemand/anderen begrepen wil worden, dan zegt dat iets over mij, niet over hen. Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 november 2022 Rapport Share Geplaatst 27 november 2022 Begrip zoeken is goedkeuring zoeken. Krijg je t niet dan mag je weer drinken. Valkuil Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 27 november 2022 Rapport Share Geplaatst 27 november 2022 1 uur geleden zei bumperjim: Begrip zoeken is goedkeuring zoeken. Krijg je t niet dan mag je weer drinken. Valkuil En als je wel begrip krijgt ga je dat weer vieren, met ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 27 november 2022 Rapport Share Geplaatst 27 november 2022 34 minuten geleden zei Genoeg: Een alcoholist bedenkt altijd wel een reden om te drinken. Ja, de poes is jarig of de poes is dood. Dat is mijn favoriete opmerking die ik ooit van iemand gehoord heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 november 2022 Rapport Share Geplaatst 28 november 2022 (bewerkt) Of het is bijna weekend of net geweest Alle zgn "goede redenen" worden uiteindelijk samengevat in "het is een drug" en zo gauw je daar eerlijk over bent tegen jezelf dan ben je een hele stap verder. 28 november 2022 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 28 november 2022 Rapport Share Geplaatst 28 november 2022 De slijter is gesloten vanwege onderbezetting personeel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 28 november 2022 Rapport Share Geplaatst 28 november 2022 (bewerkt) Voor mij zelf geldt: als ik mij goed voel drink ik meer om dat gevoel vast te houden. Als ik mij slecht voel drink ik minder. Beetje simpel gezegd, maar klopt voor mij vaak wel. 28 november 2022 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kraan Geplaatst 8 april 2023 Rapport Share Geplaatst 8 april 2023 (bewerkt) Op 28-11-2022 om 18:31 zei Roberto: Voor mij zelf geldt: als ik mij goed voel drink ik meer om dat gevoel vast te houden. Als ik mij slecht voel drink ik minder. Ik heb dit juist andersom. Als ik goed in mijn vel zit dan drink ik een stuk minder. Ga ik te haaks een bocht om (verdrietig, maar vooral stress) dan is alcohol mijn medicijn. 8 april 2023 bewerkt door Kraan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden