Spring naar bijdragen

.


Boriss07

Aanbevolen berichten

Hoi Boris, heel herkenbaar ik ben nu 28 jaar getrouwd en een zoon van 4 en sinds mijn 15e jaar zwaar gokverslaafd,

Ik wordt altijd chaggie als ik niet kan of mag gokken(van mijn vrouw) , ik maak haar dan geestelijk zo gek dat ik het als nog krijg.

Ik heb in het verleden telefoon abo,s afgesloten en dan die telefoons verkocht waardoor ik 3 abo,s had van 60 euro pm en 3x 800 euro kreeg voor die telefoons om te gokken. Dom natuurlijk verder wordt ik ook best agressief als ik verlies van tablets telefoons tot laptops vernield als ik weer eens verloren had.

Ik ben voor 3 jaar geleden bij tactusverslavingszorg geweest , dat helpte goed helaas na 3 maanden heb ik met een voetbalpoule mee gedaan

10 euro inleg voor een heel voetbalseizoen ik dacht dat kan wel maar dat kon dus niet van een voetbalpoule kwam weer 3 euro toto

van 3 euro na 10 etc. en daarna online gokken.

Ik durf wel te zeggen dat ik sinds mijn 15e meer dan 80.000 euro heb vergokt . Ik ga morgen weer beginnen bij tactus en hoop dat dit mij

op weg helpt , ik zie het ook als mijn laatste kans ik denk niet dat mijn vrouw dit nog langer volhoudt.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...