Spring naar bijdragen

katharina

katharina

Aanbevolen berichten

Al maanden lees ik mee, en heb veel steun aan iedereen. Ik ben niet de enige die een fles wijn per dag drinkt en dat bijna normaal begint te vinden! Ik ben er zat van en wil er mee stoppen,,,, maar ( heb ik gemerkt) ,, dat gaat zomaar niet!
Vanaf morgen hoop ik nog meer aan jullie te hebben, ik wil er echt mee kappen!
Resume van de afgelopen maanden: houtje/koekie, ik ken je verder niet , maar, je schrijft wel met geweldig veel humor! Schroom niet, schrijf hoe je wilt schrijven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je voor het compliment. Het verbaast me steeds dat mensen dat zeggen. Het is de manier van schrijven die me zelf op de been houdt. Ik heb het ook erg moeilijk gehad, maandenlang om 1600 uur op de grond liggen kronkelen, maar tot nu toe heb ik de Gremlins (heb je dat al gelezen) die soms als vervelende muggen om mijn hoofd zoemen, steeds kunnen raken met mijn betonnen roos. Ach ja, als je al maanden meeleest, heb je al een berg wetenschap vergaard. Eigenlijk heb ik besloten me hier niet meer te vertonen (reageert U maar........) maar ik ben op vakantie en lees weer mee en dan gaat het kriebelen...... en beter een berichtje geschreven dan een fles soldaat gemaakt.

Kijk ook eens bij de Tips en adviezen.....

Eigenlijk zouden we alles in boekvorm moeten uitgeven..... een soort HELP U ZELF bij het ADB worden.

Er is dus ook de internetbehandeling, heeft mij super geholpen, ben voor het eerst in 20 jaar zo lang droog (nee nee niet zonder luiers dat redt ik al een hele tijd hoor) nu bijna 9,5 maand en mijn advies is:

Ga ervoor per dag en als het moeilijk is per uur.......

Koek?Houtej?Parel? Hmmmmm Parel vind ik ook een leuk naam zeg, dat bedenk ik me nu pas, ook suf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Katharina,

Welkom op het forum. Verwarrend, hetzelfde icoontje, ik had gisteren ook al steeds de neiging Twan en Ferry door elkaar te gooien.

Moeilijk hè, die eerste stap. Om te besluiten vandaag, of morgen, echt niet te drinken. Als je al maanden meeleest heb je al gelezen hoeveel ik gedronken heb, en hoeveel moeite ik nog steeds heb.

Succes!

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...