Spring naar bijdragen

Stom stom stom! Cruks afgelopen na 6 maanden ...toch weer even proberen


roel

Aanbevolen berichten

Stom stom stom!!! De titel zegt het al. Ik had mijn Cruks registratie tot 80 jaar vastgezet...Nu las ik dat hoe lang je het ook vastzet dat je na 6 maanden je Cruks registratie kon opheffen. Wat doe ik....in plaats van mijn Cruks registratie te verlengen toch mijn registratie opgeheven om even te proberen.....

50 euro werd 150 euro...150 euro werd 500 euro en 500 euro werd 1400 euro en mijn vakantiegeld BOEM weg. Ik kan wel janken.

Gelijk weer geregistreerd in het Cruks bestand en nu over 6 maanden niet meer die fout maken, ben er echt helemaal klaar mee. Helaas was het een dure les. 

Ik wil met dit verhaal mijn mede lotgenoten waarschuwen. Is je Cruks termijn voorbij, druk gelijk zonder na te denken op verlengen in plaats van naar dat stemmetje in je hoofd te luisteren die zegt dat 'het wel even kan omdat je 6 maanden toch niet had gegokt '...

bewerkt door roel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonde, maar ook vrij logisch. Op zo'n moment gaan je gedachtes snel met je aan de haal en denk je 'ach heel even een klein gokje en dan verleng ik morgen wel'. Had zelf een vergelijkbaar moment alleen in het buitenland. Op vakantie was ik in de buurt van Las Vegas en dacht dat het wel een goed plan was om een paar dagen voor de gezelligheid in Las Vegas door te brengen. Vooral omdat in Nederland toch alles lekker zijn gangetje gaat en 'veilig' is. Dat was uiteindelijk een dure les, dus ook geen eenmalige avonturen in het buitenland meer. 

Gelukkig is je actie daarna wel uitstekend en valt de financiële schade mee. De mentale schade is vaak veel erger ofwel het gevoel van teleurstelling. Gelukkig gaat dat na een maand wel weer weg, maar zeker niet fijn.

TB 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Timberland:

 Vooral omdat in Nederland toch alles lekker zijn gangetje gaat en 'veilig' is.

TB 

Hier sla je de spijker op zijn kop Timberland. Omdat het in Nederland 'veilig' is had je in VegAS lekker een gokje gewaagd. Ik had ook de gedachte; 'ach even een 50je of 100je en daarna lekker veilig mijn Cruks weer verlengen'. Dus niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is wel echt een security leak in het Cruks beleid. Zou me niet verbazen dat het vrijblijvende karakter na 6 maanden voortkomt uit lobbywerk van de gokindustrie.

Als de overheid naar probleemgokkers had geluisterd was dit er echt niet ingekomen.

Los dat Cruks verder geweldig is hoor, maar deze tekortkoming mag er echt nog uit.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Brand:

Het is wel echt een security leak in het Cruks beleid. Zou me niet verbazen dat het vrijblijvende karakter na 6 maanden voortkomt uit lobbywerk van de gokindustrie.

Als de overheid naar probleemgokkers had geluisterd was dit er echt niet ingekomen.

Los dat Cruks verder geweldig is hoor, maar deze tekortkoming mag er echt nog uit.

 

 

 

Ik weet ook echt niet wat de filosofie erachter is :-(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...

Het is idd zo verleidelijk om die Cruks registratie niet of later te verlengen. Hoe veilig is dit dan voor een probleem gokker of gokverslaafde? 
Het verbaasd me hoe mijn brein werkt, terwijl ik echt nog steeds denk dat ik het op eigen kracht kan doen. 
Hoe pakken jullie het gokken aan? Waar zit dat uitknopje? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...