Angel Geplaatst 28 april 2022 Rapport Share Geplaatst 28 april 2022 Hallo, ik ben nieuw hier en zou graag een maatje willen zodat we elkaar kunnen steunen om te stoppen ( en blijven stoppen) met alcohol liefs Angel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BizzyBee Geplaatst 3 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2022 Hoi Angel, Zoek je nog een maatje? Ik ben nieuw hier sinds vandaag en kan ook wel een maatje gebruiken. Mijn voorstelstukje staat hier BizzyBee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Supernova Geplaatst 28 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2022 Hoi Angel, Hoe gaat het met stoppen, heb je een positief begin kunnen maken? Zelf ben ik ook net gestopt. Leuk om informatie uit te wisselen en elkaar te kunnen ondersteunen. R Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 28 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2022 3 uur geleden zei Supernova: Hoi Angel, Hoe gaat het met stoppen, heb je een positief begin kunnen maken? Zelf ben ik ook net gestopt. Leuk om informatie uit te wisselen en elkaar te kunnen ondersteunen. R Als je haar profiel bekijkt zie je dat ze 2 mei voor het laatst op het forum was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden