marc65 Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 Hallo ik ben Marc Ben drie maanden gestopt geweest en heb een terug val het ging zo goed dat ik dacht dat ik het onder controle had. Maar nee 1 is teveel... Moeilijk moet echt weer de draad oppakken maar dat valt niet mee. Groet Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 Hoi Marc , welkom hier. Jammer van je terugval maar je poging is pas mislukt als je blijft liggen . Een ieder hier is her niet meteen de eerste keer gelukt . Als het zo gemakkelijk ging zouden we geen forum nodig hebben . Kom hier veel lezen en schrijven. Je moet her zelf doen maar het hoeft niet alleen , succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gewoon74 Geplaatst 24 april 2022 Rapport Share Geplaatst 24 april 2022 Hai Marc. Drie maanden gestopt...chapeau....Je kunt het dus wel. Herpak je en geloof in jezelf. Laat je niet meeslepen door de alcohol en de negatieve gedachten. Je kunt het! Nee het is niet gemakkelijk maar je hebt jezelf al eerder bewezen. Zet de schouders eronder....zet 'm op! ik ben zelf nu 6 weken gestopt, en nog steeds blij mee. Herinner je dat gevoel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 24 april 2022 Rapport Share Geplaatst 24 april 2022 Drie maanden is echt zo'n keerpunt, het stemmetje begint, het mooie weer speelt nu misschien mee, en ach zo erg was het toch ook weer niet. Ga er weer voor en neem inderdaad die eerste niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden