Spring naar bijdragen

Luna stelt zich voor.


Luna

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben Luna en ik drink al een jaar of acht veel te veel. Ben al talloze keren gestopt en bijna evenzovele keren weer begonnen. Ik zeg "bijna" omdat ik nu 3 weken gestopt ben. Ik heb Refusal voorgeschreven gekregen, maar dat gebruik ik (nog) niet, omdat ik momenteel sowieso geen trek heb. Ook heb ik hier op het forum gelezen dat je er zo ontzettend moe van kan worden, en ik ben al zo moe.

Ik lees nu zo'n 2 en een halve week mee, en ik voel me erg aangetrokken door de betrokkenheid van jullie allemaal. (Ik was eigenlijk op zoek naar info over Refusal, en ben zo hier terecht gekomen. Zo zie je maar weer waar Google al niet goed voor is :))

Verder weet ik niet zoveel te vertellen, maar alle vragen en opmerkingen zijn welkom.

Groetjes,
Luna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Luna,

Welkom hier op het forum. Ik sluit me bij Katrina aan, schrijf ook mee op de dagdraad. Knap van je dat je zonder Refusal toch al drie weken droog bent. Die vermoeidheid hoort er ook bij, dat hebben heel veel mensen hier de eerste weken. Ik denk dat het op de duur wel minder zal worden.

Mooie naam, ik ben gek op dat liedje Hijo de la luna.

Groetjes, Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HOi Luna,

Welkom op het forum. Ik wil jou en Nena gelijk ook iets positiefs over de Refusal meegeven. Zelf slik nu 14 weken Refusal, 10 weken een halve per dag van 125 mg, de afgelopen 4 weken een halve om de dag. Tuurlijk ben ik moe geweest maar of dat komt van de Refusal of dat mijn lichaam aan het ontgiften en zich herstellen was is mij niet echt duidelijk geweest. Wel merk ik dat het vooral de eerste weken is geweest dat ik erg moe was maar de afgelopen 6-8 weken is dat echt over. Denk er ook aan dat iedereen anders reageert op medicijnen en laat je daar niet door afschrikken. Gun jezelf en je lichaam de tijd om te herstellen, ik kan het niet vaak genoeg benadrukken. We hebben ons hier allemaal jaren te buiten gegaan aan alcohol, anders zaten we hier niet, maar we willen wel in 1-2 weken weer helemaal topfit zijn. Als je dat wil ga je uit van het onmogelijke. Gun jezelf de tijd om te ontgiften, herstellen en te wennen aan het feit dat je geen alcohol meer gebruikt. Dat is een proces daar moet je doorheen.

succes CG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...