Spring naar bijdragen

voorstellen


stien

Aanbevolen berichten

Wil me nog op een fatsoenlijke manier voorstellen, ging een beetje de mist in van de week. Maar Joann was zo vriendelijk een handje te helpen, bedankt Joann. Dus ik hoop dat het lukt.

Ben van de week op een originele manier jullie huiskamer ingerolt en met open armen ontvangen, ondanks deze binnenkomst heb ik een warme ontvangst ervaren, dank aan allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Stien,

Welkom op dit Forum,

Zelf ben ik nog maar ruim een week actief op dit forum en een ding kan ik je vertellen, ik heb er ontzettend veel steun aan en haal er ontzettend veel motivatie uit.
Als je terugleest kun je je een beeld vormen van mijn drinkgewoontes en dank zij dit forum sta ik nu 8 dagen droog, en dat voor het eerst in zo'n 25 jaar.
Welkom en veel sterkte, zet hem op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Stien, nogmaals welkom op het forum.

Ik ben ook een vrouw van 52 jaar en ben al enkele maanden op het forum, waar ik kracht, motivatie en ook als de trek te hevig wordt steun hrijg.
Het lukt me nog niet om de alcohol geheel onder de knie te krijgen, maar als ik val sta ik weer op en begin opnieuw. Meestal ga ik rond de negende dag "fout", maar eerder dronk ik om de ene dag, me helemaal laveloos, dus ik heb toch al heel wat gewonnen.

Ik hoop dat jij ook veel sterkte en motivatie uit het forum, zult en kunt halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Stien,

Ik had je al op het dagdraadje welkom geheten, maar ook nog maar even officieel hier. Zoals de anderen al zeiden, je kunt hier veel steun vinden, en ook geven, bij het stoppen met drinken. We weten hier allemaal dat het niet meevalt. Het maakt niet uit of je vaak of niet vaak, en op welke tijden je meeschrijft. Op het dagdraadje krijg je altijd wel een reactie.

Veel succes!

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...