Spring naar bijdragen

Mijn baas en collega's weten dat ik alcoholist ben


Lieven

Aanbevolen berichten

Ik ben nog niet lang op het werk op een nieuwe plaats. De eerste dagen ben ik zat op het werk toegekomen. Ik ben ondertussen 14 dagen gestopt nu en dat gaat goed. In het begin was iedereen vriendelijk en sociaal. Ik voel me nu door iedereen aan de kant gezet. Ik sta op het punt van een burn-out . Door het gezinsleven thuis. Vader en broer drinken zwaar. Er zijn altijd problemen. Ik word zwaar gepest door mijn broer. Persoonlijke spullen verdwijnen zoals de sleutel van mijn gereedschapkast. Ik denk eraan me te laten opnemen voor een paar maanden. Ik kan niet meer verder. Ben vandaag thuis gebleven . Ik heb geen energie meer over. De secretaresse belt en beschuldigd me direct van zwaar gedronken te hebben. Dat dit mijn laatste kans is. Wat zouden jullie doen. Er de brui aan geven en me laten opnemen. Of zo verder doen en altijd bestempeld worden als alcoholist.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat vervelend dat je je zo voelt, op een punt van burnout. Goed dat je 14 dagen gestopt bent met drinken. Dat doe je dan toch maar, in deze situatie zal dat niet makkelijk zijn. Je kunt wel wat hulp gebruiken denk ik, een bezoek aan de huisarts is sowieso een goed idee als je je ziek gemeld hebt? Dan kan hij of zij je ondersteunen in je verhaal dat er meer aan de hand is dan enkel een kater.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Lonster:

Wat vervelend dat je je zo voelt, op een punt van burnout. Goed dat je 14 dagen gestopt bent met drinken. Dat doe je dan toch maar, in deze situatie zal dat niet makkelijk zijn. Je kunt wel wat hulp gebruiken denk ik, een bezoek aan de huisarts is sowieso een goed idee als je je ziek gemeld hebt? Dan kan hij of zij je ondersteunen in je verhaal dat er meer aan de hand is dan enkel een kater.

Ik heb een afspraak deze avond met mijn huisarts. Als ik morgen niet ga werken krijg ik mijn ontslag ik maak zeker dat ik wettelijk in orde zal zijn om toch mijn recht op een uitkering niet kwijt te spelen. Ik heb me lang goed kunnen houden. Maar veel mensen spreken niet meer tegen me zoals in het begin. Ik blijf dan eigenlijk liever anoniem en zou graag me laten opnemen om niet helemaal weg te zinken in depressie en burn-out. Het is de eerste keer dat ik op een forum post en dat voelt best wel goed aan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...