hanskazan Geplaatst 14 december 2006 Rapport Share Geplaatst 14 december 2006 ik lees enkele dagen het forum en nu toch maar besloten me aan te melden. ik ben 43, heb 4 kinderen, een lieve vrouw en een redelijke baan en ik drink teveel; gemiddeld 8 flesjes bier per dag.Met sinterklaas ben ik gestopt maar het laat me niet los. Stoppen met roken was makkelijker.graag zou ik horen of er misschien tips zijn als de verleiding erg groot wordt. Wat drinken jullie als alternatief? water vruchtensap? koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 14 december 2006 Rapport Share Geplaatst 14 december 2006 Hoi hanskazan, succes met het stoppen met drinken. Als je meeleest op het dagdraadje bij Ditjes en Datjes zul je veel tips vinden om de trekmomenten te weerstaan. Afleiding zoeken is belangrijk. Ga iets doen, het maakt niet zoveel uit wat, als je maar bezig bent. En soms gewoon de trek uitzitten.Bij Tips en Adviezen vind je een draadje met allemaal alternatieve drankjes. Er zit vast ook wel iets tussen wat jij lekker vindt, het is een kwestie van uitproberen.Succes,Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 Hoi Hanskazan,naast het goede advies van Anna, kan je als je erg veel moeite hebt om te stoppen of last hebt van ontwenningsverschijnselen langs gaan bij je huisarts om te vragen of hij/zij je nog kan helpen.Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hanskazan Geplaatst 15 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 dank jullie wel. ik ga verder lezen in de andere draadjes :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden