Spring naar bijdragen

Nog een nieuweling


Ariel

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben ook nieuw op dit forum dat ik lange tijd regelmatig bezoek. Nu maar eens de stoute schoenen aangetrokken en mij aangemeld.
Ik heb in mijn leven behoorlijk gedronken. Met de nodige consequenties van dien. In 1995 ben ik gestopt, van de ene dag op de andere en eerlijk gezegd kostte mij dat toen geen moeite. Zeven jaar heb ik volledig droog gestaan. Na die tijd dacht ik dat ik mijzelf helemaal in de hand had en dat ik best zo af en toe een pilsje zou kunnen drinken. Dat is ook heel lang goed gegaan. Maar ik gleed steeds verder af en met de kerst heb besloten om weer te stoppen voordat de zaken weer helemaal uit de hand zouden gaan lopen. Ik ben nu met mijn 17e dag zonder alcohol bezig en ik voel mij prima. Geen katers, geen inactiviteit en de volgende ochtend weet ik weer wat er de avond tevoor gebeurd is en wat ik op bv. op tv heb gezien. Er waren weer een paar ochtenden waarop die informatie ontbrak.

Een koret introductie maar later zal er ongetwijfeld meer loskomen. Ik hoop op het forum adviezen en steun te vinden om vol te houden waar ik mee begonnen ben.

Ariel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Ariel welkom op dit forum.

Goed dat weer bent gestopt met drinken.
De tijd dat je droog hebt gestaan is niet weg.
Alleen de ontwikkelingen stoppen op het moment je weer gaat drinken.
Althans dat is mijn ervaring.
Ik hoop je nog vaak te lezen op het forum.
GroetRudy
delen is helen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...