beep Geplaatst 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2007 Hallo forummersIn de herkansing, voor wie ik ben: zie bij wie is wie 15 juni, 5 weken droog en helemaal blij daarmee en daarna weer enrstig in de fout, 1 ltr ww min. per dag.Ik wil dat niet meer en ga het opnieuw aan. Welkom medestrijders! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
beep Geplaatst 9 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 hoi Mariek,Bedankt voor je welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Hoi beepWelkom en veel sterkte gewenst bij je nieuwe poging!!Ik las je eerste voorstelling en zag dat je samen kwam met kaab, hoe gaat het met die persoon?Groetjes van knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
beep Geplaatst 9 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Hee, een tweelingzus!Kaab heeft het redelijk lang volgehouden om alleen in het w.e. te drinken, maar is net als ik op de platte bek gegaan.. We maken samen een doorstart,Beep quote: ik drink niet, dus ik besta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Hoi, je zal hier nog eentje tegenkomen, dan zijn we een drieling!!!Hopelijk hebben jullie steun aan elkaar met de herstart en natuurlijk ook hier, hé!!Schrijf maar mee op het dagdraadje!!Knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2007 Pfff, dat wordt nog een heel probleem om jullie allemaal uit elkaar te houden met die blonde koppies. Met Stien en Moesje erbij zijn jullie met zijn vieren.Welkom terug Beep, ik zal mijn best doen om jullie uit elkaar te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Hoi meissie,Fijn dat je er weer bent. Mijn konijntje heeft al die tijd alleen moeten spelen en is blij dat zijn maatje terug is.En Kaab ook weer. We gaan voor een doorstart en gaan het gewoon redden!!!Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden