Bowie Geplaatst 6 september 2021 Rapport Share Geplaatst 6 september 2021 Dag allemaal, Elke dag dronk ik 3x0,5 l bier. ( weihen) dat is 21x 0,5 l p.w en dat betekend dus 42 glazen bier per week. En dat voor jaren. Toen ik deze cijfers opschreef schrok ik enorm. Ik wilde al een tijdje stoppen, maar ben nu nog meer gemotiveerd met deze aantallen. Ik ben een vrouw van 50 en sinds mijn 15e ben ik begonnen met het drinken van bier. Vanaf het begin heb ik het meteen lekker gevonden. Bier hoorde bij mijn leven. Ik dronk alleen na 22 uur ‘S avonds en als ik uit ging. Ik heb geen kinderen dus minder verantwoordelijkheid. Ik voelde mij geen alcoholist. Het werd een gewoonte en gelukkig bij teveel op kreeg ik nog een kater. Sinds 30 augustus ben ik gestopt en drink ik nu 3 koppen thee in de avond ( zonder theïne). Mijn eerste week zit erop. Mijn doelen zijn dat ik niet meer afhankelijk ben, minder last van gewrichten heb, beter slaap/fit zijn en afval. Minderen gaat het niet worden bij mij. Na een week niet gedronken te hebben voel ik mij nog belabberd. Vanochtend weer heel moe wakker geworden. Ik slaap nog wat onrustig. Dit katerig gevoel vind ik wel teleurstellend, maar ik begrijp dat mijn lichaam zich moet resetten en dat dat tijd kost. Fijn dat dit forum bestaat en je verhalen van lotgenoten kan lezen. Lonster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 6 september 2021 Rapport Share Geplaatst 6 september 2021 Elke dag drie halve liters na 22:00 uur. Dan ging je ook niet vroeg naar bed. Welkom Bowie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden