Spring naar bijdragen

Cold Turkey Lorazepam


Aanbevolen berichten

Dag lieve mensen, 

Ik wilde even een update plaatsen. Ik ben nu officieel 11 dagen benzovrij! Ik heb toch besloten om het c/t te proberen (ik heb 3 maanden op en af 2,5mg lora geslikt voor het slapen). De eerste 4 à 5 dagen waren vreselijk! Slapeloosheid, opgejaagd, angsten die ik nog nooit eerder heb gevoeld, vreselijke duizeligheid etc. Het slapen gaat nog niet geweldig maar ik slaap nu zo’n 5 u per nacht en daar ben ik echt tevreden mee voor nu. Alle afkickverschijnselen lijken nu bijna weg te zijn en ik voel me sterker! Ik denk zelf ook dat het mij heeft geholpen de gevolgen die er zijn door c/t te stoppen gewoon te accepteren en er niet bang voor zijn. Want de angst die je zelf creëert door je eigen gedachten maken dat de afkick verschijnselen verergeren. Ik ben er nog niet, maar ik voel me echt vele malen beter. Ik gun dit een ieder die een verslaving heeft! Ik wens iedereen heel veel kracht toe en veel liefde. Wees ook vooral heel lief voor jezelf. Geef er soms maar gewoon aan toe dat je even niet lekker in je vel zit of heel moe bent of verdrietig etc. 
 

liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...