Spring naar bijdragen

Oxazepam en zolpidemtartraat


ilja67

Aanbevolen berichten

Sinds enkele jaren gebruik ik om te slapen ongeveer 4 x in de week 10 mg zolpidemtartraat. 
Ook gebruik ik 10 mg oxazepam ongeveer 4 in de week voor op de dag tegen mijn onrust. 
Omdat ik sinds 3 jaar heftige overgangsklachten heb ben ik aan deze medicatie begonnen.
Ineens kreeg ik een soort angst/paniek gevoelens die 24/7 aanwezig zijn. 
De adrenaline giert door mijn lijf en voel mij vreselijk naar. Of ze mij achterna zitten. 
Mijn huisarts heeft mij nu Clomipramide 10 mg voorgeschreven. Ik breek ze door om langzaam op te bouwen.
Ik gebruik nu geen oxazepam en zolpidemtartraat meer. Ik ben nu 5 dagen bezig met de Clomipramide.
De angstige/paniekerige gevoelens stoppen geen minuut. Het gevoel van onrust, zweten, trillen, hyperventilatie, is heftig.
Mijn huisarts denkt dat ik angst/paniek aanvallen heb door stress. Ik weet zeker dat het niet door stress komt. 
Ik denk dat het mijn hormonen zijn of dat ik een soort ontwenningsverschijnselen heb. 
Ik weet nu even niet meer hoe ik verder ga met de medicatie. De huisarts zegt dat ik gewoon oxazepam moet gebruiken. 
Zelf heb ik het gevoel dat dit niet goed voor mij is. Ik kan zelfs niet werken. Wie heeft er advies voor mij? 

 

 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...