kikker61 Geplaatst 9 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2007 Hallo,Ik ben kikker en ik ben nieuw hier.Heb me ook aangemeld voor online hulp maar er is een wachtlijst helaas.Heb een alcoholprobleem en hoop hier met anderen daarover te kunnen pratenBen 46 jaar en heb eigenlijk al lang dit probleem.Ook verslaafd aan pillen en diverse opnames gehad en ook ambulante hulpMaar het wil niet lukken om van de alcohol af te komenHeb een lat relatie met een vrouw (ben zelf ook vrouw) maar zij loopt me niet te controleren.Ze laat me mijn gang gaan en dat vind ik wel goed anders zou ik stiekum gaan drinkenAls ze me op de huid zitten werkt dat alleen maar averechtsDat was het wel voor nuIk leer jullie hopelijk snel kennen en jullie mijKikker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Hoi Kikker,Welkom op het forum. Ik hoop dat je er wat steun aan hebt.Groet, Mick Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 dag kikker,welkom, ik doe zelf pas drie weken mee op het forum, en voel me er thuis. ik hoop dat voor jou ook. ook als ik niet on-line ben, maar aan het werk, denk ik er vaak aan, dat geeft steun. ik leer veel van de anderen, goede raad, spiegels die worden voorgehouden, herkening en vooral: de moed om er van af te blijven. kijk maar op de dagdraad, daar delen we met elkaar wat er vandaag te delen valt.goede moed toegewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 11 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2007 hai Kikker, veel succes. Schrijf maar mee op de dagdraadjes, dat kan veel steun geven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden