Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas

Aanbevolen berichten

Hallo ik ben Ton en ik zit bijna een jaar in een burnout, ik gebruik al een jaar oxazepam af en aan d.w.z  de ene keer niet en de andere keer 1 per dag 10 mg. in zijn algemeeheid wel dagelijks.

ik ben een week of twee geleden zo beroerd wakker geworden van de oxazepam (onwerkelijk gevoel hoofdpijn watterigheid in het hoofd e.d.)dat ik dacht nu stop ik ermee en ik ben gaan afbouwen met eerst een 1/2 p/d en later 1/4. (ik word sowieso wat duf wakker van de oxazepem) dit doe ik nu 15 dagen maar ik heb nog steeds hoofdpijnen watterigheid in het hoofd de ene dag gaat het wat beter dan de andere.

herkend iemand dit?

Gr.

Ton

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...