yazz Geplaatst 2 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2007 Hoi Ik ben Yazz man 52 jaar dronk dagelijks 1/2 liter vieux sinds 9 dagen drooggroetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 5 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2007 dag yazz, je had inmiddels al ontdekt dat het dagdraadje onze vaste ontmoetingsplaats is. fijn dat je het al 9 dagen zonder hebt gedaan. volgens mij heb je grote kans dat het gaat lukken, wat ik tot nu toe van jouw berichtjes heb gelezen. ga zo door man! (ik ben 61 en een vrouw, en zo'n 9 weken droog) tot de volgende keer.aanpassen: typfouten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 5 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2007 nu zie ik pas dat je dit al op 2 mei schreef, je zit dus al op twaalf, en bijna op 2 weken. goed hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2007 HI yazz.Ben hier pas kort, dus lees ik nu pas. Gaat het nog?? Met drank zijn we verliezers, het wordt steeds moeilijker.Sterkte.Zelf vecht ik ook, nu dag 6. Ga door Je bent goed op weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yazz Geplaatst 15 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2007 Hoi SootheGaat nog steeds goed maar moeilijke tijd achter de rug gehad heb namelijk 2 weken vakantie gehad op veel terrasjes gezeten met goed weer maar heb het toch droog kunnen houden onanks alle lekkere drankjes die op de tafeltjes stonden. Ben nu alweer 2 dagen aan het werk wat een goede afleiding is om niet aan drank te denken. Zaterdag heb ik bardienst zal moeilijk worden maar het zal me lukken omdit droog door te komen. Maar ook jij Soothe sterk en droog blijven.Groetjes Yazz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden