Sanne20 Geplaatst 11 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2021 Wie heeft voor mij een succes verhaal, van iemand die TIJDENS de adbouw erg ziek was, maar toch aan het einde opknapte? I need some hope .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 11 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2021 8 uur geleden zei Sanne20: Wie heeft voor mij een succes verhaal, van iemand die TIJDENS de adbouw erg ziek was, maar toch aan het einde opknapte? I need some hope .. Sanne je gaat beter worden je gaat nu door een hel maar het komt goed liefs wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanne20 Geplaatst 11 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 januari 2021 Al 14maanden lang en het word steeds erger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vechter Geplaatst 12 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 22 uur geleden zei Sanne20: Al 14maanden lang en het word steeds erger Mag ik vragen wat je afbouwd en welk schema je aanhoud...ben nu ook 12 maand met deze rollercoaster bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanne20 Geplaatst 12 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 20 minuten geleden zei Vechter: Mag ik vragen wat je afbouwd en welk schema je aanhoud...ben nu ook 12 maand met deze rollercoaster bezig Stuur me even prive bericht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden