Spring naar bijdragen

even voorstellen


HAPPY

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal ,

Ik ben een vrouw van 39 en drink al jaren veel teveel.
Heb me vorig jaar laten opnemen in Parnassia voor een behandeling van ruim drie maanden.
Het ging even goed , maar die alcohol duivel is toch weer sterker geweest als ik.
Drink me af en toe weer in een diepe slaap , om vervolgens met een kater en een enorm schuld gevoel weer wakker teworden.
Maar... VANDAAG ga ik ervoor , straks ga ik naar mijn behandelaar en start ik met Refusal....
DOODENG!!!!!Maar ik zie dit als mijn laatste kans , want er staat mij een mooie toekomst tewachten...
Ik hoop dat ik steun bij jullie kan vinden , maar als ik alles zo lees op dit forum gaat dat zeker lukken.
ik hou jullie op de hoogte !!!!!:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Happy

Leuke naam heb je gekozen.
Welkom op dit Forum!
Ik ben er sinds 9 juli bij en heb er erg veel steun aan.
Goed van je dat je ook eindelijk echt met de alcohol consumptie wil op houden want je leven wordt er een stuk aangenamer door.
En dat van je in diepe slaap drinken en met een kater en schuldgevoelens wakker worden daar kunnen wij allemaal een goed mondje over mee praten.
Klik op Ditjes, Datjes& Dageraad (ons draadje)dat is een gedeelte van het Forum waar wij de hele dag elkaar ondersteunen en gezellig gedachten uitwisselen.
Dit gedeelte is inderdaad om je voor te stellen maar daar kun je mee kletsen.

En stoppen met je alcohol is inderdaad DOODENG maar met alle hulp zul je het redden...het is te toen als je het echt wil.
Maar je zegt zelf

quote:


Maar ik zie dit als mijn laatste kans , want er staat mij een mooie toekomst tewachten...

en daar spreek je een goeie waarheid
Zie je op ons draadje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Happy, welkom op dit forum.
Zo te lezen heb je al een aardige weg afgelegd. Je gaat starten met refusal. Nu dat alleen zal je niet kunnen helpen. Zoals wij hier met zijn allen elkaar steunen merken wij dat er een ware knop om moet in je hoofd. Bij mij is dit zeker hier al schrijvende op het forum gebeurd en sta nu 7 maanden droog.
Het kan dus wel, schrijf en lees mee. Ik wens je heel veel succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Happy,

Volgens mij heb je al gevonden hoe het werkt maar toch dan nog maar even dit bericht:

Welkom op het forum!!

Om te weten hoe het werkt op dit forum moet je even kijken bij 'werking forum' links in het menu. Daar staat een stukje getiteld: 'hernieuwde samenvatting werking forum' en als je dat dan even leest weet je hoe het forum werkt.

Groetjes, Luciene

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Happy,
Veel sterkte gewenst en gefeliciteerd dat je tot de slotsom bent gekomen dat je wat aan je drankprobleem moet doen! Ik heb zelf 20 jaar teveel gedronken met als triest dieptepunt de weken voordat ik stopte. Op het laatst dronk ik dag en nacht. Geen plezierige tijd.
Gelukkig heb ik de daad bij het bekende woord kunnen voegen en kunnen stoppen. Nu meer dan 2 maanden al, iets wat ik vantevoren nooit had gedacht te kunnen!
Tot ziens op het draadje!

Groeten,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...