Trees Geplaatst 31 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2007 Ik ga zo beginnen aan mijn twede fles port; en ik voel me zó releurgesteld in mezelf. Ik kan diit kennelijk niet alleen oplossen. maar ik schaam me zó erg voor nijn kinderen....ALSTFEBLIEFT, HELP ME! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2007 Tolie, schrijf dan ook mee op de ditjes en datjes en dagdraad, je bent er al eerder geweest dus je weet hoe je er kan komen. Het is een heel banale naam, net of we alleen maar zitten te kletsen, en dat is ook soms zo, maar als iemand het moeilijk heeft is er altjd wel een ander om naar je te luisteren.Kom, je klinkt zo wanhopig, maar je bent niet de enige hoor, je bent tussen kenners net als jij. Kom asjeblieft meepraten.Veel liefs van Benthe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
postmodernisme Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 ik las je bericht en voelde met je mee. Hoewel ik geen kinderen heb en het vooral voor mezelf op een rijtje moet krijgen greep je bericht me erg aan.ik wil ook stoppen maar eerlijk gezegd lukt het nog niet zo goed tot nu toe. vandaag smaakte me die rode wijn voor het eerst niet echt goed. ik hoop dat dat mijn begin is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Tolie, kom op, we voelen ons allemaal *** !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden