Spring naar bijdragen

tips voor nieuwkomer???

catty

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik ben catty en ik ben nieuw op deze site. Heb nu de helft van de internetcursus gedaan en ga stoppen met drinken. Minderen heeft geen zin dus ik moet er aan geloven. De gezondheid enzo. Hebben jullie tips om de vrijgekomen tijd door te komen? Ik mag niet sporten...En dammen in je eentje gaat ook lastig. Alle hulp is welkom. Vanaf Zaterdag droog dus.....aye waar ben ik aan begonnen he.
Maar beloofd is beloofd. Hoop van jullie te horen. Gr Catty

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Catty,

Gefeliciteerd, dan sta je dus al 5 dagen droog. :present: :present: :present: :present: :present:
Met de vrijgekomen tijd kun je veel doen. Sommigen hebben in de eerste weken van het stoppen hun huis van boven tot beneden spik en span geboend en opgeruimd. Anderen zijn gaan sporten of een studie gaan volgen, weer anderen gaan naar de AA. Zelf ben ik voornamelijk hier aan het forum gaan hangen en dat doe ik nog veel.
Het is opmerkelijk hoeveel tijd er steekt in de aanvoer van volle flessen en afvoer van lege.
Wat een rust is dat om van die logistiek af te zijn.
Vergezel ons op ons dagelijks draadje dat je vindt bij ditjes, datjes en dagdraad.

Onder Werking Forum vind je een uitgebreide uitleg over het forum en de werking ervan onder het kopje Hernieuwde samenvatting werking forum.

Vergezel ons, wij helpen jou als je het moeilijk hebt en jij kunt ons helpen door je geworstel van je af te schrijven.

P.S. Bij Lunalee heb ik een uitgebreide beschrijving van mijn eigen strijd gezet.

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Catty

wandelen fietsen..een hond nemen..op yoga gaan...huis schoonmaken...op het forum mee schrijven is echt wel een dag taak en erg leerzaam.
Zie je op Ditjes datjes en dageraad...iedereen is welkom en elk schrijfsel welkom

Succes met het stoppen...there is a time for bottles ...and..... a time for battles

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Catty,
Ik ben ook nieuw, maar welkom! Dit is dag 3 van niet drinken voor mij, dus spannund, maar het voelt nu al veel beter. Ik hoop ook de internet cursus te kunnen volgen, maar er is geen plaats en ik heb echt hulp nodig. Voor jou alvast proficiat!!! 5 dagen is al heel erg goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Catty,
WAs ff door de war, maar ik dacht dat je al vijf dagen niet dronk, maar je begint dus zaterdag?
En je vraagt tips. Tjonge ik weet het echt niet, ben zelf ten einde raad, doodsbang voor het komende seizoen. De enige tip die ik heb is: LOOP NAAR ALLE KASTEN en KIEP ALLE ZOOI WEG en STOP NU!!!! Vandaag drink je niet. Niet meer nadenken, ga heel de dag op het forum zitten en stopppppppppppppp.
xxxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Catty.
Wat ik zelf heb gedaan was elke dag mij zelf een mailtje sturen,zo van kanjer weer een dag droog,dus bemoedigent.
En in de avond als ik het moeilijk heb/had gewoon een stuk rijden met de auto,maakt niet uit waarheen.Oke ik heb die mogelijkheid met een auto,maar als je dat niet kan zou je iets anders kunnen verzinnen.
Sterkte.
Paul(8 dagen droog)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...