Spring naar bijdragen

ff voorstellen


nobody

Aanbevolen berichten

Hallo ik ben Monique, en ben 4 jaar niet de alcohol de baas.
Ik had gehoopt dat ik vandaag had kunnen beginnen met de behandeling, maar ik moet nog even geduld hebben.
Ik probeer vandaag niet te drinken, en hoop dat ik morgen kan starten.
Als jullie meer van me willen weten, vraag maar raak

knuf Monique

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Monique,

Welkom hier.
Ons daaglijks draadje vind je onder ditjes, datjes en dagdraad en vervolgens klik je de dag van vandaag aan. Door op antwoord te klikken bij eender welk bericht kun je deelnemen aan de discussie of gewoon vertellen wat je op het hart hebt of vragen stellen.
Mijn vraag aan jou is: wil je minderen of stoppen met drinken.

Opmerking: je profiel staat leesbaar voor iedereen. Je kunt aan de moderator middels de knop Vertel dit aan een moderator, vragen om dat onleesbaar te maken voor anderen.

Opmerking over de behandeling: het kan soms lang duren voor je een mail terugkrijgt. Probeer ondertussen (dag en nacht) steeds opnieuw aan te melden, met wat geluk glip je ertussen en kun je eerder beginnen.

Ik wens je in ieder geval veel succes en hoop dat je hier de nodige steun vindt bij het stoppen dan wel minderen met drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi monique,

En ja...., ik vertik het om je 'nobody' te noemen want iedereen telt!! Gelijk hoe, gelijk waar... niemand is zomaar een 'nobody'!!!!!!!!!

Zeer welgekomen op het forum!! Soms moet je wat geduld hebben om met de internet behandeling te starten, gewoon elke dag proberen is de beste manier, denk ik!! Zo is het me ook gelukt!!

Groetjes van knuffie!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Moniek,

Fijn dat je het hier gevonden hebt, je bent er niet alleen in!

Ik dronk zo'n 10 jaar elke avond binnen 2-3 uur minstens 1 fles wijn leeg, verheugde me steeds overmatig op momenten en gelegenheden dat ik weer kon drinken en was steeds bezig met het volgende glas.

Ik heb me hier aangemeld toen ik last kreeg van buikpijn en mijn arts een harde lever voelde, was me een hoedje geschrokken!
Door hier te lezen en van gedachten te wisselen met gelijkgestemden, heb ik al erg veel geleerd over mijn alcoholprobleem, en sinds ik niet meer drink is er een wereld voor me open gegaan: ik haal zoveel meer uit het leven en het was echt tijd om weer eens verder met mezelf in beweging te gaan.

Ik hoop dat dit forum jou ook zal brengen wat je nodig hebt en dat je niet al te lang op de behandeling hoeft te wachten,

Liefs, Kaia.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Monique, welkom op dit forum!!
De belangrijkste stap heb je al gezet: je hebt n.l. hulp gezocht en daarmee geef je aan dat het in je eentje niet zo goed lukt: PROFICIAT!
Schrijf mee op het forum, stel je vragen of reageer op dingen, je leert er veel van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Monique,
Welkom hier. Ik hoop dat je hier de steun vindt om alcohol de baas te worden, wat dat dan ook voor jou mag betekenen.
Ik hoop je te zien op ons draadje, zo niet lees dan fijn mee. Ik ervaar hier geweldige steun en ik wens jou dat ook toe!
Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Monique,
Welkom op dit forum.
Ook ik dronk jarenlang veel te veel alcohol.
Dank zij dit forum drink ik nu al bijna drie weken niets meer.
Ik weet niet hoe ik het in de toekomst ga doen, maar op dit moment bevalt alcoholvrij me uitstekend.
Je kunt ook op de draad mee gaan schrijven.
Je voelt dan gelijk, dat je niet de enige bent die het moeilijk heeft en dat maakt het stoppen/matigen een stuk gemakkelijker.
Groetjes van Pepita

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Monique
Ik kan me aansluiten bij Pepita..sinds ik op dit forum mee schrijf is mijn alcohol inname gedaald van 30 consumpties in een week naar 12 consumpties in 3 maanden en 1 week. Daarnaast neem ik ook deel aan de anonieme en gratis professionele internet behandeling van Alcohol de Baas. Als je op het logo links bovenaan klikt kom je vanzelf op hun site en kan je via een demonstratie zien hoe die behandeling werkt.
je leert anders te denken en je krijgt hulp stukken aangereikt om tegen je verslaving te vechten.
Ik heb weer hoop voor de toekomst en dat wens ik jouw ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...