Spring naar bijdragen

hoi

trui

Aanbevolen berichten

Hai Trui, je kunt je voorstellen onder het item "wie is wie" en je kunt meepraten en ervaringen delen bij ditjes en datjes. als je naar "home"klikt, zie je al die items staan.
Welkom hier, beetje moeilijk om op jou te reageren omdat ik niet weet wie je bent en wat jouw reden is om je hier aan te melden.
Succes in ieder geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben trui moeder van 5 kids heb veel probleemen ook met drank dus en vind het moelijk om te stopen drink al van af mijn 14 jaar soms stop ik gewoon maar dat is al weer een tuiijd geleden dus doe ik het via internet behandeling zo hoop ik van de drank af te komen sterkte iedereen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom op Trui, je hebt je hier kunnen aanmelden, je hebt blijkbaar zonder problemen een profiel aangemaakt, de rest lukt je ook wel.
Bovenaan staat een onderwerp: werking van het forum.
Als je dat aanklikt, kun je lezen hoe het allemaal gaat.
Als je mee wil praten en lezen op het forum, klik je het onderwerp: ditjes, datjes en dagdraad aan. Op de datum van vandaag wordt over allerlei zaken die ons bezighouden gepraat.
Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Trui,

Op ons dagdraadje kom je als volgt:
In de bruine balk bovenin deze pagina zie je staan:
FORUMS > Alcoholdebaas > WIE IS WIE?
Klik met de linkermuisknop op Alcoholdebaas.
Je krijgt nu een lijst. Klik met de linkermuisknop in deze lijst op Ditjes, datjes en dagdraad.
Je krijgt nu een lijst met dagdraadjes, meestal voorzien van de datum van vandaag.
Die van vandaag 9 november heet toevallig anders, nl. Na 8 november komt...
Klik hierop met je linkermuisknop en je opent de draad van vandaag.
Je kunt hier nu een bericht plaatsen door onderaan bij eender welk bericht op Antwoord te klikken.
Tik je bericht en plaats het door op Op Discussie antwoorden te klinkken.
Je bericht wordt onderaan geplaatst.

Ik hoop dat het je lukt en zie je wel verschijnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Trui,

Voor het geval je hier oprecht bent gekomen om iets aan je alcoholprobleem te doen, weet ik zeker dat je van harte welkom bent, daarvoor zitten we hier tenslotte met z'n allen.
Jouw manier van schrijven heeft argwaan gewekt en daarom hebben we niet gereageerd met de open armen die je wellicht eigenlijk nodig hebt. Mijn gedachten gaan uit naar je kinderen, misgun ook hun niet de kans op die eerste stap naar beterschap door hier nu weg te blijven. Ook al heb ik cynisch op jou gereageerd, ik heb het allerbeste voor met iedereen die een serieuze hulpvraag heeft, en ik weet eigenlijk wel zeker dat dat voor iedereen hier geldt. Dus vergeef alle ongewenste reakties, de soep wordt niet zo heet gegeten als ze wordt opgediend! Zien we je snel terug op het draadje met een schone lei?

Voor het geval je hier niet oprecht bent gekomen, vervalt al het bovenstaande;-))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...