Spring naar bijdragen

Xanax Retard - tip - zelfde tijdstip !


Pigeon

Aanbevolen berichten

Dag allen,

Even heel kort mijn medicatie verhaal, ik was heel goed met Effexor ( das een antidepressivum ) maar ik nam tegelijk nog Xanax Retard 2 mg. Ik ben met de Effexor naar beneden gegaan, omdat ik mij echt goed voelde, na een geleidelijke daling, kwam ik toch in een negatievere spiraal op een bepaald moment. Ik ben dan om een lang verhaal kort te maken terug gaan stijgen met Effexor. Tot mijn oude niveau, nu is het wachten tot het aanslaat. Maar nu, iets heel bijzonder. Ik nam Xanax Retard 1 mg 's morgens en 1 mg 's avonds, altijd op zelfde moment. Ik wou iets verhogen met de Xanax omdat verhoging naar Effexor bijwerkingen van angst heeft, en ik ben beginnen 0,5 mg Xanax Retard 's middags bijnemen....een week lang. Tot ik vond dat dit eigenlijk niet handig was om 3 medicatiemomenten per dag te hebben. Dus dacht ik, in overleg met de dokter wel, ik ga die 0.5 daar 1 van maken en spreiden 's morgens en 's avonds, dus 1.5 's morgens en 1.5 's avonds en 's middags niks meer. Dus globaal gezien een verhoging van 2.5 naar 3 mg !!! Iets wat ik eigenlijk niet wilde, maar toch deed om mezelf een beetje comfort te kopen omdat ik weet dat als de effexor aanslaat ik wel zal kunnen afbouwen van de Xanax. Maar : ik begon op de derde dag dat ik 's middags geen 0.5 meer nam me heel angstig te voelen, en dat is nu na 7-8 dagen nog altijd zo, tis wel al beter, maar stel je voor !!!?! Je neemt een week lang 0.5 dan stop je daar mee, en neemt in totaal per dag eigenlijk meer en je voelt je angstig vooral dan 's middags en in de namiddag...en down, etc.... alle ontwenningsverschijnselen, noem ze maar op ! Dat is toch straf, en dat boezemt we me wel wat schrik in om later de Xanax Retard af te bouwen...Het goeie is dat ik nu terug op mijn oude dosis effexor zit gedurende 6 weken al en dat het lijkt alsof het stilaan terug begint te werken...

Groetjes,

Pigeon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...