Spring naar bijdragen

Zware overprikkeling de dag erna


FBJH

Aanbevolen berichten

Beste Hulpverlener,

Ik ben een tijdje terug begonnen met het afbouwen van Bromazepam. Ik ben gestart met 10 tabletten. Momenteel zit ik bijna 3 weken op 7,5 tablet van elk 3 mg.Tijdens de beginfase van de afbouw had ik tussendoor nog geregeld goede dagen of periodes waarna ik telkens weer terugviel. Ik heb nu het gevoel dat sinds ik op 7,5 tablet Bromazepam zit, ik geen opleving meer heb gehad. Alleen in de avonden en nacht heb ik niet of nauwelijks klachten. Bij het opstaan is het een en al hevige angst, onrust, paniekerigheid wat de klok staat. Later op de dag gaan de scherpste kantjes er wat vanaf, maar de ontspanning begint vanaf een uur of 19.30 u / 20.00 uur. Omdat ik me dan veel beter, zelfs bijna normaal voel, is de verleiding groot om dan allerlei prikkelende activiteiten te gaan doen tot vlak voor het slapen gaan. Ik weet dat dit met hormonen te maken heeft. Muziek, dat ik overdag, vanwege de zware prikkelgevoeligheid niet aankan, kan ik 's avonds wel aan. Het is kortom voortdurend zoeken naar de juiste balans. Mijn vraag is waarom ik al 3 weken lang aaneengesloten geen betere dagen meer heb gehad ? Of heeft het toch te maken met het feit dat ik in de avond, omdat het dan veel beter met me gaat, veelal de prikkels ga opzoeken, die ik overdag helemaal niet aankan ? Mvg, Frank

 

 

bewerkt door FBJH
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...