jozef Geplaatst 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2008 Hallo allen,Ik ben vandaag nieuw, maar snap de techniek nog niet goed. Aanmdelden moet via "wie is wie" en dan ? Ik zie dan nergens 'voorstellen' of iets dergelijks staan, maar bericht titel en discussie samenvatting. Kan het verder ook nergens lezen in een of andere uitleg. Je moet gaan naar 'wie is wie' lees ik, maar verder staat nergens uitleg. Hoe stel ik me dus voor is mijn vraag.groet Jozef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2008 Hallo Jozef,Je bent al goed begonnen. Als je mee wilt praten kan dat onder ditjes, datjes en dagdraad. Zo simpel is dat. Elke dag wordt er ee nieuwe draad geopend.We waarderen elke inbreng en ervaring van mensen die net al velen van ons van de drank af willen blijven.Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2008 Jozef,Welkom.De Wie is Wie is de plek waar je jezelf voorstelt. Dat heb je nu al een beetje gedaan.Verder gebruiken we voor praktisch alles de dagelijkse dagdraad.Die vind je onder Ditjes, Datjes & Dagdraad en dan de datum van vandaag.Zo hoeven we niet steeds van de ene naar de andere draad te huppelen. Voor belangrijke thema's hebben we of maken we een themadraadje aan onder Thema's rondom alcohol en voor Tips en Adviezen (op veel vlakken) vind je draadjes onder Tips en Adviezen.Over de werking van het forum: Werking forum.De discussies Spelregels en Mededelingen worden beheerd door de moderatoren.Alles is dus simpel gehouden en wij genieten ervan en ik hoop dat je net zoveel steun vindt als ik heb gevonden en nog dagelijks mag krijgen en geven.Veel succes bij het stoppen of minderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden