Spring naar bijdragen

Zoek een stop maatje


Ometon

Aanbevolen berichten

  • 7 months later...

Hallo Clonazepamhater, ik ben succesvol afgebouwd met 0.5 mg Rivotril/Clonazepam. Ik wens je heel veel succes, het zal je lukken! Ikzelf heb door de apotheker telkens gelules laten maken van 0.49 0.48 0.47 etc tot aan 0.01... en van zodra ik voelde dat een stap goed ging ben ik naar de volgende gegaan. Ik zou zeggen forceer je zelf niet en neem bij een stap ook af en toe eens rust...ik heb er uiteindelijk 9 maanden over gedaan, maar ieder zijn situatie is anders en er zijn er zeker die het sneller kunnen en anderen die er langer over zullen doen. Maar laat je niet afschrikken en go for it, weet dat het af en toe waanzinnig zal aanvoelen, maar het is van voorbijgaande aard. Zorg dat de mensen in je omgeving het weten en dat je voldoende ontspanning inbouwt! Succes

Zelf ben ik nog aan de Xanax, die wil ik binnenkort beginnen afbouwen, en daar zie ik ook tegenop. Ik was niet zo verstandig om eerst mijn SNRI af te bouwen en dan pas ging ik  mijn Xanax afbouwen. Dit liep mis, heb dus mijn SNRI ( effexor ) terug opgebouwd, waar ik heel goed mee was, en hoop nu spoedig dat het weer aanslaat, en dan na tijdje stabiliteit begin ik aan de Xanax afbouw en hoop ik hier een maatje te vinden die ook een gelijkaardig plan heeft...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nu sinds een week de laatste 0.5mg geminderd met 0.062mg. Het gaat redelijk, ik voel het wel weer, en dit keer is het vooral mijn ogen/zicht die rare dingen doen. Het maakt me soms wat bang want ik hoop dat dit inderdaad tijdelijk is. Het is vooral mijn linkeroog dat wat vreemd doet en wazig zicht geeft en moeilijker lijkt te focussen. vreemd genoeg was de voorgaande 3 dagen heel mijn zicht dat vaak wazig was, nu enkel nog mijn linkeroog precies.. 

F*cking ontwenning... :-(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probeer eens met een lagere dosis te verminderen ipv 0.06, maar doe eens zoals mij met 0.01 per stap. Ik moet zeggen dat dit voor mij al serieus heftig was bij momenten. Als het toch blijkt te traag te zijn of te makkelijk kan je altijd versnellen ! Ik weet dat ik in het begin grotere stappen nam om af te bouwen en dat ik gewoon begon te flippen... is niet voor niks het meest potente en strafste benzo spul op de markt, dixit Dr. Heather Ashton.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...