Slowhand1963 Geplaatst 5 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2020 (bewerkt) Vandaag een iets moeilijkere dag. Sinds gisteren enorm veel zin in suiker en vandaag een baaldag. Blijkbaar zijn hier leden die hier al jaren vertoeven wat niet voor ons zo is. En wat ik van harte hoop dat dit ook niet hoeft. Dat wij hier ook moeten ervaren en leren wordt ons niet gegund blijkbaar door sommigen. Ik dacht eerlijk gezegd: "Ha oké, mensen met hetzelfde probleem zullen wel begrip hebben voor elkaars moeilijkheden/situatie."' Hier zou ik iets kunnen bijleren, mij uiten op moeilijke momenten. Maar zoals het overal in de maatschappij gaat is het hier van hetzelfde laken een broek. Heel jammer :'( 5 februari 2020 bewerkt door Slowhand1963 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 5 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2020 Hoi @Slowhand1963 welkom! Natuurlijk kun jij je uiten hier, doen we allemaal. Haal eruit wat voor jezelf helpend is, niet alles kan en zal helpend zijn. Alhoewel soms ook wel weer helpend. Althans zo ervaar ik dat soms zelf later wel. Kan ook soms boos en geïrriteerd worden door iets. Omdat het mij raakt en ik er op dat moment niets mee kan. En 1 gemeenschappelijk doel hebben we hier wel denk ik. Voor partners is er een andere site idd maar als het helpend voor haar is, zou ik niet weten waarom ze niet hier mag/kan komen. Zou wat anders zijn als mijn partner hier zou komen en zou mee lezen en schrijven. Zou mij geremd voelen en bekeken. Maar nogmaals dat is voor iedereen anders. Btw super goed van je je 4e droge dag!!!!!!!!!!! Goed bezig man. Slowhand1963 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden