toon Geplaatst 21 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2008 Goeden avondt je spreekt met toon.Ik ben ook nieuw hier op deze site,en aangezien ik ook een van de personen ben die jarenlang alcohol als zijn maatje had, dacht ik mhh mischien is dit forum wel wat en kunnen we elkaars ervaringen hulp wel gebruiken gr toon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 21 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2008 Hallo Toon.Welkom hier.Ben hier zelf ook nog niet zo lang en je hoeft echt niet je hele prive leven hier neer te leggen.Lees mee en als je zover bent, neem je deel aan de discussies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2008 Toon,Welkom hier. Dank zij het forum is het eindelijk gelukt om te stoppen en gestopt te blijven.Ik hoop dat het voor jou ook de nodige steun zal brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 22 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2008 Hallo Toonwelkom op het forum.Dankzij het forum en de internetbehandeling van Alcohol de Baas drink ik nu nog maar 10% van wat ik het jaar hiervoor dronk.Ik voel me veel beter, drank speelt geen grote rol meer in mijn leven.Maar door jarenlang alleen maar met drank aan de kant van de maatschappij te leven kost het me veel moeite om me weer thuis te voelen in de 'normale' maatschappij. En daardoor ook mee te doen aan de 'ratrace'Ik heb van 2001-2005 weer fulltime gewerkt, maar kwam daar met een burn-out uit weg. omdat het me zo ontzettend veel moeite koste om mee te draaien.Nu ben ik werkloos maar wel elke dag aan het denken wat ik met mijn leven wil gaan doen.Ik ben 48 jaar en getrouwt met een alcoholist die nu ook weinig drinkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toon Geplaatst 22 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2008 Oke dank julie wel, ik ben per 1 juni een week in de jellinek, intern opgenomen [detox] geweest, het is mij goed verlopen, groetjes toon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brudie Geplaatst 22 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2008 Hallo Toon,We gaan er met zijn allen voor, aan stuen zal het niet liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brudie Geplaatst 22 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2008 Steun, bedoel ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toon Geplaatst 22 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2008 ik begrijp het thanks toon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2008 Hoi Toon, Welkom hier, fijn dat je ons hebt gevonden.Weet je, het NU is zoveel belangrijker dan die 30 jaar die je toch niet meer kan veranderen! Dus van harte gefeliciteerd met en welkom in je nu al bijna 2 maanden alcoholvrije leven, keep da good work going en dat je goede gevoel erbij zich maar verder uit mag breiden! liefs,Kaia. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toon Geplaatst 23 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2008 ja dank je; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toon Geplaatst 1 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2008 Ik stop met dit forumIk lees nu een aantal dagen dit forum maar heb besloten om dit forum te verlaten.Ik heb daar een aantal redenen voor, maar ik wil het netjes houden.het ga jullie goed. toon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden