Spring naar bijdragen

hallo met toon nieuw hier


toon

Aanbevolen berichten

Goeden avondt je spreekt met toon.
Ik ben ook nieuw hier op deze site,en aangezien ik ook een van de personen ben die jarenlang alcohol
als zijn maatje had, dacht ik mhh mischien is dit forum wel wat en kunnen we elkaars ervaringen hulp wel gebruiken

gr toon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Toon
welkom op het forum.
Dankzij het forum en de internetbehandeling van Alcohol de Baas drink ik nu nog maar 10% van wat ik het jaar hiervoor dronk.
Ik voel me veel beter, drank speelt geen grote rol meer in mijn leven.
Maar door jarenlang alleen maar met drank aan de kant van de maatschappij te leven kost het me veel moeite om me weer thuis te voelen in de 'normale' maatschappij. En daardoor ook mee te doen aan de 'ratrace'
Ik heb van 2001-2005 weer fulltime gewerkt, maar kwam daar met een burn-out uit weg. omdat het me zo ontzettend veel moeite koste om mee te draaien.
Nu ben ik werkloos maar wel elke dag aan het denken wat ik met mijn leven wil gaan doen.
Ik ben 48 jaar en getrouwt met een alcoholist die nu ook weinig drinkt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Toon,

Welkom hier, fijn dat je ons hebt gevonden.

Weet je, het NU is zoveel belangrijker dan die 30 jaar die je toch niet meer kan veranderen! Dus van harte gefeliciteerd met en welkom in je nu al bijna 2 maanden alcoholvrije leven, keep da good work going en dat je goede gevoel erbij zich maar verder uit mag breiden!

liefs,
Kaia.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...