Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum Verslavingdebaas

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

afbouwen afkickverschijnsellen

Featured Replies

Geplaatst

hallo

 

Ik heb een aantal maand flink oxazepammen gebruikt na erge gebeurtenissen ..  ik begon met 10 smorgens 10 smiddags en 10 savonds maar dat werden er al snel wat meer..

Ik gebruik momenteel alleen nog maar een half tabletje.. dus 5mg.. heb elke week 5mg eraf gehaald.

Nu ben ik aan het afbouwen en heb al eerde de vraag gesteld op dit forum welke afkickverschijnsellen ik heb en of dat normaal is.. Duizeligheid.. trillende spieren overal in het lichaam..

Maar vandaag heb ik opeens dat ik denk dat ik mijn armen niet meer goed kan bewegen en als ik dat dan denk gebeurd dat ook nog . en het lijkt dan ook nog dat ik er een paniekaanval bij ga krijgen omdat je er dan zo mee bezig bent en de gedachten alleen maar versterken..   Ik ben op dat moment aan het werk bij een zeurende klant...   Ik moest echt mijn best doen om me eroverheen te zetten.. Wat zweten.. Ik dacht eerst dat ik een Tia kreeg ofzo..  slappe ledematen.. het gevoel ze niet meer goed te kunnen bewegen en verslapen... En dus de paniel/angst aanval er bijna er bijna weer bij..

Ik wil wel even zeggen dat ik heel blij ben met dit forum en ik wil iedereen heel veel sterkte met gebruik en of minderen of afkicken...

 

 

Geplaatst
Op 29-1-2020 om 18:19 zei Bankrover:

hallo

 

Ik heb een aantal maand flink oxazepammen gebruikt na erge gebeurtenissen ..  ik begon met 10 smorgens 10 smiddags en 10 savonds maar dat werden er al snel wat meer..

Ik gebruik momenteel alleen nog maar een half tabletje.. dus 5mg.. heb elke week 5mg eraf gehaald.

Nu ben ik aan het afbouwen en heb al eerde de vraag gesteld op dit forum welke afkickverschijnsellen ik heb en of dat normaal is.. Duizeligheid.. trillende spieren overal in het lichaam..

Maar vandaag heb ik opeens dat ik denk dat ik mijn armen niet meer goed kan bewegen en als ik dat dan denk gebeurd dat ook nog . en het lijkt dan ook nog dat ik er een paniekaanval bij ga krijgen omdat je er dan zo mee bezig bent en de gedachten alleen maar versterken..   Ik ben op dat moment aan het werk bij een zeurende klant...   Ik moest echt mijn best doen om me eroverheen te zetten.. Wat zweten.. Ik dacht eerst dat ik een Tia kreeg ofzo..  slappe ledematen.. het gevoel ze niet meer goed te kunnen bewegen en verslapen... En dus de paniel/angst aanval er bijna er bijna weer bij..

Ik wil wel even zeggen dat ik heel blij ben met dit forum en ik wil iedereen heel veel sterkte met gebruik en of minderen of afkicken...

hallo ik herken al je klachten ik heb maar 5mg geslikt  ben nu 3 maanden na afbouwen  gestopt  en nog veel last van hyperventilatie   veel beter schap  gr gerda

 

 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.