Spring naar bijdragen

Help?


Soof

Aanbevolen berichten

Dag Sofen ;-)

Ik denk: als die andere de wodka laat staan, zullen beide transformeren tot één nieuwe Jij.

Zie het als een avontuur met jezelf (gaaaap dat liedje van de wodka kennen we nu wel).
Je kan niet gelukkig zijn als je 2 halve bent, maar dat weet je al en daarom schreef je dit berichtje. Ik hoop dat je terug komt, want die persoon in jou die deze site bezocht heeft echt het allerbeste met jou voor. Als je zo doorgaat (en dat kan nu, over 1 dag of over 10 jaar zijn, neem je de gok?) gaat die nuchtere tante doordraaien, paranoia worden, twijfelen aan zichzelf, ziek worden, sociaal afzonderen....of -zoals je onderschrift zegt- echt nergens nog last van krijgen en dan kan je geen deel meer zijn van deze maatschappij, en die ander gaat daarvan zoveel extra drinken dat je er letterlijk bij neer zult vallen.

Ik wens je de kracht om de eerste te laten staan, omdat je toch ergens nog genoeg om jezelf en het leven geeft om te zien wat er dan met jou gebeurt!

Liefs,
Kaia.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Soof: ja herkenbaar hoor. Alsof er twee stemmetjes je wat willen vertellen. Tja voor wie ga je kiezen. Lijkt me wel logisch, maar nu nog je hart. Wat is je grote wens. Wat wil je echt.
Welkom bij ons forum, ditjes en datjes, daar kan je misschien wat ideeen opdoen en lezen hoe wij ermee omgaan. We hebben allemaal hetzelfde probleem dus dat praat wel makkelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...