Spring naar bijdragen

Mijn verhaal


gokverslaafd123

Aanbevolen berichten

Beste Forum,

Ik gok al wel meer dan 10 jaar en ik heb het blijkbaar nog niet geleerd, ik ben 29 jaar en wil er nu echt mee stoppen. Toen ik net 18 jaar was aardig wat gewonnen met poker (25 á 30k) dit toen uiteindelijk allemaal weer vergokt door roulette.

De jaren daarna ben ik vaak gestopt en dan begon ik na een 6 maand of een jaar weer te spelen, vaak was het dan met roulette en dan verloor ik 3 á 4k en dan wist ik het niet meer te verbergen en biechtte ik alles op en stopte ik weer voor 6 maand tot een jaar.

Tot zo'n 2 weekgeleden, ik had ik bijna een jaar niet meer gegokt en ik kreeg opeens weer drang.Ik logte in op mijn pokerstars account om te kijken of het account helemaal leeg was en zag tot mijn verbazing dat er 46$ op stond ( blijkbaar een oude bonus of iets dergelijks wat was uitgekeerd). Ik bedacht me niet en begon wat roulette te spelen, die dag kwam ik op zo'n 1500$. De week erna bleef ik op een hotstreak en kwam ik zelfs op 45k, ik verloor daarna bijna 10k en zei tegen mijzelf dit mag ik niet *. Ik heb alles uitgecashed naar mijn Skrill account+-30k euro (mijn ouders en vrouw zien mijn bankrekening in en ik wist niet hoe mijn ouders zouden reageren als ze erachter kwamen dat ik weer heb gegokt). Daarna heb ik een deposit restrictie op mijn Pokerstars account gezet en heb ik het aan mijn vrouw verteld. Ze was wel wat geïrriteerd dat ik stiekem gegokt had maar was blij dat ik wist te stoppen en het haar eerlijk heb verteld. We hebben toen een nieuwe Iphone voor haar gekocht en wat concert tickets.

Maar je raad het waarschijnlijk al, het weekend erop ging mijn vrouw een weekendje weg met 2 vriendinnen en kreeg ik erge drang en heb ik uiteindelijk alles op een andere site verspeeld. Ik heb toen het * weekend uit mijn hele leven gehad. Gelukkig kon ik de drang wel weerstaan om niet aan ons eigen geld verder te komen maar ik heb het hele weekend niet geslapen. Toen mijn vrouw thuis kwam heb ik alles direct opgebiecht en toen werd het verdriet alleen maar erger. Mijn vrouw was en is nog steeds zo overstuur, ze had blijkbaar allemaal al dingen bedacht wat we met het geld zouden kunnen doen (aangezien we ook binnenkort een kleine willen hebben). Ze verwijt haarzelf ook dat ze mij alleen heeft gelaten dat weekend met beschikking over dat geld, ik blijf haar vertellen dat ik het sobiezo vroeger of later zou * hebben en dat zij absoluut niet medeschuldig is. 

Ik weet nu wel zeker dat hoeveel ik ook win het nooit genoeg is, ik zal nooit met veel geld weg kunnen lopen en volledig stoppen. Verder hoop ik dat de pijn en verdriet vooral bij mijn vrouw snel minder wordt en later helemaal weggaat. God wat voel ik me een loser op het moment.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey hey! ik lees net je verhaal en het is zo herkenbaar..ik maakte in 1 maand van 150 euro eerst 25k en een dag later was het weer weg..na een paar dagen rust en laten even laten bezinken en 500 gestort en ik kwam tot 45k en diezelfde nacht was het nog weg..weer een paar slaaploze nachten..een week later me salaris was gestort en 1500 gestort en binnen 5 min had ik nog 150 over en vanaf dat moment was het 1 streep naar bijna 110k en ben bij 100k gestopt en gaan slapen..ik werd wakker en ging gelijk verder binnen een uur 25k lichter..s avonds maar weer proberen weer 50k lichter en de volgende dag de overige 25k foetsie..we vinden het nooit genoeg maar willen het steeds blijven proberen en we nemen ons voor als we zoveel hebben stop ik! nou ik ben inmiddels 8 jaar verslaafd en alleen maar stress en armoe rijker en vrienden, familie armer.. Ik heb het al heel vaak gezegd maar nu is het ook echt klaar..klaar om het hoofdstuk gokken vergoed te sluiten en nog wat te maken van me leven! 

het zal jou ook lukken..je vrouw zal je erbij moeten helpen en vooral de bankzaken opzich moeten nemen..geen pasjes of betaalapp op je telefoon helpt echt! nou succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...