Pico Geplaatst 20 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2008 Hallo lieden, ik ben Pico, ben sinds 15 oktober hier op het forum. Ik ben gestart met de naam DeFles, maar ik vond dat niet zo'n geweldige naam en die heb ik nu veranderd in Pico. Mijn verhaal kun je nog lezen op 'even voorstellen: De Fles'' geplaatst op 16 oktober. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2008 Pico: ah een mooie naam. Ik dacht al, waar ben je gebleven. Hoe is het nu met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 Pico voorheen de fles, is toch niet weer de fles geworden? En zo wel: je kan op elk moment weer Pico (bello!) zijn!Liefs,Kaia. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plusjamais Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 Pico, je mocht toch met de Internetbehandeling beginnen? Vertel ons er wat over. Wat Kaya zegt is waar. Je kunt iedere dag de eerste laten staan.Wij missen je hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden