Spring naar bijdragen

voorstellen


Judith70

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik ben Judith.
Ik vind het doodeng om me voor te stellen op dit forum, en toe te geven dat ik bezig ben een drankprobleem te ontwikkelen.
Dit is al een tijd aan de gang,maar ik was me er niet erg van bewust. De laatste tijd merk ik echter,dat ik geen avond naar bed ga zonder enigszins aangeschoten te zijn.
Ik heb een baan, goede contacten en een leuke hobby, maar toch kan ik het niet laten s'avonds overmatig naar de wijn te grijpen...
Sinds kort merk ik dat ik daar last van begin te krijgen,ik kom mijn bed niet meer zo vlot uit, en word onrustig.
Ik hoop met jullie ervaringen te kunnen delen...

Groetjes van Judith

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom, Judith!

Het is voor ons allemaal een gevecht om met de drank om te kunnen gaan.
Voor de meesten hier op het forum betekent dat: stoppen met drinken, een (gelukkkige) enkeling kan uiteindelijk met mate drinken.

Je hebt een hele grote stap gezet om je hier aan te sluiten, en je zal vast veel hulp hebben aan het forum.
Lees mee, praat mee als je dat wilt, ik hoop dat je veel kracht uit het forum kunt halen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Judith, hoe gaat het nu met je? Heb je al een knop om weten te zetten of zit je nog in de roes waarin de tijd aan je voorbij gaat? Het is zo'n opluchting om niet meer te hoeven drinken, om je niet meer bezorgd erom te hoeven maken en om je dagen helder en uitgerust te beginnen, gun je dat jezelf?

Liefs,
Kaia.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Judith,

Ook ik ben nog maar net lid van dit forum. Het beseffen en daarna toegeven dat er een probleem is, is de eerste stap in de goede richting. Ik ben nu twee dagen nuchter en het gaat, maar ik merk dat ik af en toe toch heel erg graag even een borrel wil pakken. Ik weet niet of en wanneer dat gevoel over gaat, maar het besef dat het helemaal mis ging heeft mij toch met beide benen op de grond gezet en geeft me een motivatie om vol te houden (ik ben wel zo realistisch dat ik terug kan vallen --> maar dan is nog niet alles verloren! Iedereen valt wel eens!

Heel veel sterkte

Rianne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...