Spring naar bijdragen

pino

pino

Aanbevolen berichten

Hoi Pino,

Wat geweldig dat je vandaag droog staat, ik hoop dat je het gezweet en getril een beetje in de hand kan houden, dat je een beetje kan slapen straks... weet je, die eerste dag heb je nu dan mooi gehad, de cellen in je lijf zijn nu wel even van slag maar diep van binnen is de intentie voor herstel al langzaam op gang gekomen... je doet zoiets moeilijks maar ook zoiets moois voor jezelf nu, door die eerste niet te nemen, door hulp te zoeken... wees maar heel lief voor en trots op jezelf, en ik hoop dat dat gevoel je elke dag opnieuw weet te motiveren... wie weet, misschien begint jouw leven écht wel bij 40!

Kom maar lekker delen, mij heeft het erg geholpen, de steun en herkenning hier, samen staan we sterk, je bent van harte welkom :present:

Liefs,
Kaia.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo pino ik vind het ook heel geweldig van jou dat je die eerste dag al doorgekomen bent .en ja alle begin is moeilijk maar je zal zien je krijgt er heel veel voor terug .ik sta nu 3dagen droog en voel me al een stuk beter .doorzetten zou ik zeggen en als het je even teveel word hier staan veel mensen klaar met een luisterd oor :heart::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bedankt voor het warme welkom. Vraagje waar op het forum is het handig om iets te schrijven. Ik sta trouwens onder begeleiding van mijn psychiater en heb oxazepam voor de eerste paar dagen.

Zit nu nog uit te hijgen van een forse paniek aanval. Ik was bij Altrecht (GGZ in Utrecht) en moest met die bibberpootjes allerlei formulieren invullen. Ik heb nu maar een grote pot thee gezet want o o wat zou ik nu graag een wijntje nemen om te kalmeren.

(aanpassen wegens tikfout)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...