Spring naar bijdragen

even voorstellen Johnie Walker is de naam


johniewalker

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Ik heb me vandaag ook maar aangemeld op de site want ik weet goed dat ik iets aan mijn probleem moet doen anders gaat het straks ten koste van dierbare dingen zoals mijn relatie, mijn baan of andere dingen die ik helemaal niet wil.

Ik drink niet dagelijks maar als ik eenmaal begin raak ik de controle kwijt en verlies mijn beheersing en drink dus net zo lang tot de flessen leeg zijn en ik dronken ben.
Ik haal drank in huis en drink dit altijd als mijn vriendin aan het werk is zodat deze het niet ziet.
Achteraf haalt dat niet uit want als ik laveloos door het huis strompel weet ze al genoeg.

Ben nu op een punt gekomen dat ik zeg, tot hier en niet verder want je vergooit je leven op deze manier.
En dat is de drank mij niet waard!
Ik hoop dat ik steun kan en mag ontvangen van jullie en hoop zo weer een nieuwe toekomst tegemoet te gaan en hoop dat ik nog het een en ander kan redden, wat ik al heb kapot gemaakt.
Het zal duidelijk zijn dat het vertrouwen bij mijn vriendin ver te zoeken is en dat ik de relatie aardig onder druk heb gezet door mijn overmatig en stiekem drankgebruik.
Ik wil zo dus niet verder en ga iets van mijn leven proberen te maken want als ik dat niet doe dan eindig ik echt in de goot, het zal alleen wel makkelijker zijn gezegd dan gedaan.
Maar het begin is gemaakt, succes iedereen....

Groetjes, Johnie Walker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hai johnie
hier is nog een stiekem drinkertje dat je even een hart onder de riem wil steken
het is echt zo dat je alles er mee verwoest (het is net een atoombom)
anderhalf jaar geleden heeft mijn vriend mij voor het eerst betrapt na 5 jaar stiekem drinken en ik
heb hem en mijn buren (die weten er ook van ) belooft dat ik zou stoppen. ik heb ze allemaal belogen
wand ik ben toch weer begonnen .ik heb tot voor 4 weken geleden alleen maar vreselijke ellende gehad
thuis omdat mijn vriend vond dat mijn gedrag niet veranderde en ik maar bleef volhouden dat ik niet meer dronk zelfs als hij mij een strip liet nemen die dan ook nog verkleurde.
zoals ik al zij heeft hij mij voor 4 weken terug dus weer betrapt en voor mij staat nu echt alles op het spel
bij de eerst volgende keer sta ik op straat zonder pardon.
ik heb niet alleen mijn vriend nu nog meer op mijn dak maar ook mijn vreselijke lieve buren die vreselijk teleurgestelt zijn (begrijpelijk)
ik sta er nu op het moment zo voor; mijn bankpassen zijn ingelevert mijn geld is ingelevert en mijn fietsensleutel ben ik kwijt (rijbewijs heb ik niet )
ik weet een ding zeker dat ik dit niet meer wil en dat ik eindelijk mijn oude leven terug wil dus ik hoop dat ik het dit maal echt red
her zelfde hoop ik ook voor jou wand dit is echt geen leven.
gr satx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen,

Het doet me goed te horen dat we er niet alleen voor staan.
Ik weet zeker dat we het gaan redden en zal niet makkelijk zijn.

Op het verhaal van Satx terug te komen daar herken ik wel het een en ander in en lijkt sterk op mijn situatie, maar ja zo zal het bij de meeste wel gaan.
Ik heb zelfs gelohen over drankgebruik terwijl ik wist dat ze een ademanalyse test gingen doen.
Gewoon stug volhouden niet gedronken te hebben en een promilage van 2 te hebben.
En ja toen kon ik de leugen niet meer volhouden natuurlijk.

Ben het echt zat, (leuke woordspeling trouwens) die leugens dus voor mij voorlopig geen drank meer!

Groetjes, Johnie Walker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...