Spring naar bijdragen

help ik verdrink stiekem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


satx

Aanbevolen berichten

hallo ik ben nia
ik ben nu sinds ongeveer 5 jaar een stiekeme drinker.
het is allemaal begonnen om fam redenen
ik heb dit allemaal verzwegen voor mijn vriend omdat ik hem hier niet mee lastig wou vallen terwijl hij me vaak genoeg gevraagd heeft of er wat was.
ik raakte al vrij snel verslaaft (rum) en voordat ik het wist zat ik in de wereld van leugens bedrog verdriet vooral schuldgevoel (maar vooral doorgaan en niemand wat laten merken)
hij heeft me al een paar keer over betrapt maar ik kon hem er iedere keer weer van overtuigen dat het niets te betekenen had.
wel vroeg hij zich af waarom ik ineens zo dik werd en waarom mijn karakter zo veranderde.
na de verhuising (we hebben zelf gebouwd)is mijn vriend er via de buurvrouw achter gekomen (hij had al een vermoeden)dat ik dus veel dronk.
je kunt je wel voorstellen dat zijn wereld instorte maar dat het voor mij een opluchting was.
ik dacht nu kan ik er mee stoppen en ik red dat wel alleen met mijn vriend.
ik heb dit ook even volgehouden maar ben toch weer terug gevallen en durde het mijn vriend weer niet te zeggen (mijn leugenwereld begon dus lekker weer opnieuw)
het afgelopen jaar is een jaar geweest met veel frustraties ,veel dokter geloop ,praatgroep ,beste vrienden voorliegen,en een psychokuur.
ik heb nu 4weken niet gedronken maar julle begrijpen dat ik nu niet gelooft word wat ook begrijpelijk is
mijn relatie van 20 jaar staat vreselijk op het spel.help ik wil echt stoppen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Satx: welkom hier op het forum. Ja dat kan zo'n gewoonte worden, stiekem drinken, lastig hoor.
Ik was dat ook. Op een gegeven moment hou je jezelf voor de gek. Stoppen is het beste als je het niet bij een of twee kan laten. Sterkte joh en zie toch wat ondersteuning te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi
Je kan mee babbelen op "ditjes en datjes" Dat is een soort huiskamer waar we lief en leed met elkaar delen. Of gewoon dagelijkse dingetjes, of je kan alleen meelezen als je geen zin hebt om te schrijven.
Voor veel mensen helpt dat om net even die eerste te laten staan vandaag, dat doen we lekker samen, en samen sta je sterk. Doe je mee ??
Je vind "ditjes en datjes' in het linksbovenmenu, bij catagorieen.
Veel sterkte en ik vind het hartstikke knap dat je al vier weken niet gedronken hebt !!! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hai woman en tine
hartstikke bedankt voor jullie reactie
ik moet het dit maal gewoon volhouden wandhet leed dat ik mezelf en vooral andere mensen om me heen heb aangedaan is zo langzamerhand niet meer vol te houden
mijn vriend is door deze situatie al in het ziekenhuis terecht gekomen
ik v ind het echt een wonder dat hij nog achter mij staat
trouwens ik vind het ook heel knap van jullie en ik hoop dat jullie het ook volhouden
gr satx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie avond allemaal.
ik hoop dat jullie ook allemaal een drankvrij weekend achter de rug hebben net zo als ik.
ik had een vraag en hoop dat iemand mij daarbij kan helpen.
hoe komt het dat ik alleen nog maar negatief kan denken ondanks dat iedereen mij probeert te helpen.
overigens ga ik morgen naar de dokter om medicijnen te vragen, welke kan ik het beste voor mijn probleem nemen?


gr satx:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...