gaya Geplaatst 26 november 2008 Rapport Share Geplaatst 26 november 2008 hallo ik ben net aangmeld op dit forum.en weet nog niet wat ik kwijt wil. Laat ik in ieder geval beginnen met te vertellen dat ik altijd al een stevige drinker geweest ben en uit een stevig drinkende familie kom.vandaag ( voor de tweede Keer ) besloten te stoppen met alcohol.ik hoop dat het me deze keer gaat lukken.gaya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayLeigh Geplaatst 26 november 2008 Rapport Share Geplaatst 26 november 2008 Hey gaya, succes met je besluit. Laat hier af en toe weten hoe het gaat. En lees mee. KayLeigh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozzie Geplaatst 26 november 2008 Rapport Share Geplaatst 26 november 2008 Hay Gaya, Ook al is het je 2se poging, het blijft een overwinning! Ik ben vandaag 1 week gestopt met drinken (jawel!) en het lezen en posten in dit forum heeft mij hiermee enorm geholpen. Ik hoop dat jij dit ook zo zal ervaren.Succes en zoals KayLeigh al zei, lees mee en laat weten hoe het je gaat. Dit helpt echt!Ozzie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
johniewalker Geplaatst 27 november 2008 Rapport Share Geplaatst 27 november 2008 Hoi Gaya,Ik ben net als Ozzie ook een week gestopt met drinken en bevalt me nu al goed.Heb ook veel steun aan het forum!Succes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 27 november 2008 Rapport Share Geplaatst 27 november 2008 hallo gayawelkom en succes met je besluitbako Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden