whisky Geplaatst 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst 5 december 2008 zal het maar gelijk toegeven: ik drink te veel. ik vind het lekker en kan geen maat houden. ik, man, woon in mooi maastricht, net 48 jaar oud (al zou je dat in het echt werkelijk niet geloven), met lat-relatie, en heb eigenlijk niets te klagen. alleen die drank dan, ok en heel eerlijk zeg ik erbij: best wel sex-verslaafd.ik kom hier voor het eerst kijken, maar heb me direct maar aangemeld, want volgens mij is hier begrip en steun te vinden. met mijn vriend en andere bekenden durf ik er niet over te praten. maar het is wel degelijk een probleem als je zo een halve fles whisky wegdrinkt op een middag of avond. en helemaal als je 's morgens al even een slokje uit de fles neemt (vanwege dat "lekkere" warme gevoel). en ook als je vaak je tanden poetst zodat niemand het ruikt. maar waarschijnlijk komt de dranklucht gewoon m'n porieen uitgewasemd...ok, ik ga het proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst 5 december 2008 Welkom Wiskey en veel suc6.Ik put hier veel steun uit. Ik ben er nog niet zo lang. Maar sinds ik hier ben sta ik gelukkig lekker droog. Dankzij de bemoedigende woorden.Ik hoop dat je het hier ook kunt vinden.Pem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst 5 december 2008 whiskey,Ook namens mij welkom hier op het forum. Ik heb me sinds 1 dec aangemeld en sinds die dag niets meer gedronken. Mijn verhaal is hier ook wel te vinden. Heb ook een draadje waar ik dagelijks iets over mij gevoel probeer te schrijven.suc6. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Hoi Whisky,Toegeven en hulp zoeken is een heel belangrijke stap op de weg naar een vrij leven, daar mag je best trots op zijn! Een sex- en drankverslaving kunnen heel veel met elkaar te maken hebben, zoals veel meer dingen door drankgebruik worden beinvloed, dat merk je vooral als je ermee stopt.Welkom hier en ik wens je de kracht om het avontuur met jezelf aan te gaan (want door blijven zuipen is niet echt zo spannend meer, toch?).liefs & tot schrijfs,Kaia. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden