Spring naar bijdragen

ok, ikke

whisky

Aanbevolen berichten

zal het maar gelijk toegeven: ik drink te veel. ik vind het lekker en kan geen maat houden.
ik, man, woon in mooi maastricht, net 48 jaar oud (al zou je dat in het echt werkelijk niet geloven), met lat-relatie, en heb eigenlijk niets te klagen. alleen die drank dan, ok en heel eerlijk zeg ik erbij: best wel sex-verslaafd.
ik kom hier voor het eerst kijken, maar heb me direct maar aangemeld, want volgens mij is hier begrip en steun te vinden. met mijn vriend en andere bekenden durf ik er niet over te praten. maar het is wel degelijk een probleem als je zo een halve fles whisky wegdrinkt op een middag of avond. en helemaal als je 's morgens al even een slokje uit de fles neemt (vanwege dat "lekkere" warme gevoel). en ook als je vaak je tanden poetst zodat niemand het ruikt. maar waarschijnlijk komt de dranklucht gewoon m'n porieen uitgewasemd...
ok, ik ga het proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Whisky,

Toegeven en hulp zoeken is een heel belangrijke stap op de weg naar een vrij leven, daar mag je best trots op zijn! Een sex- en drankverslaving kunnen heel veel met elkaar te maken hebben, zoals veel meer dingen door drankgebruik worden beinvloed, dat merk je vooral als je ermee stopt.

Welkom hier en ik wens je de kracht om het avontuur met jezelf aan te gaan (want door blijven zuipen is niet echt zo spannend meer, toch?).

liefs & tot schrijfs,
Kaia.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...