blackdog633 Geplaatst 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst 5 december 2008 hallo allemaal ik ben rob en ben 28 jaar ik gebruikte van alles alcohol wiet speed librium en ik gokte ook nog erg veel halve wege 2007 ben ik naar de afdeling stap gegaan in zutphen en heb daar ongeveer 1 jaar gezeten en ben nu ongeveel 6 maanden weer thuis en nog steets sta ik droog mochten jullie meer willen weeten vraag het gerust groeten rob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozzie Geplaatst 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst 5 december 2008 Welkom Rob in dit forum!Allereerst mijn complimenten voor het feit dat je alle rommel achter je hebt kunnen laten en dit zelfs al een half jaar volhoud. Super!Ik weet zeker dat jou ervaring hier erg welkom is, al is het alleen al voor mijzelf.Lees lekker mee in het forum en reageer.Groetje,Ozzie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blackdog633 Geplaatst 5 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2008 bedankt ozzie ik heb goede vrienden waar ik steun kan zoekken als ik dat nodig heb en dat is erg belangerijk en de gebruik vrienden gaan vanzelf als er niets meer is te haalen is echt zo dan kun je zien wie je echte vrienden zij groeten rob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Hey Rob,Van harte welkom hier op dit forum. En ik denk dat je idd veel hier kan betekenen met je ervaring. Wat een heftig verhaal en wat knap met wat je bereikt hebt. Pem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 hallo robmijn complimenten met de tijd dat je droog staat wellicht kan jouw verhaal een ander helpen en andere verhalen kunnen jouw weer sterken zelf sta ik na 30 jaar met droge perioden ertussen in sinds 23 ocktober weer met mijnneus in de goede richtingbako Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Hoi Rob,welkom !Wat een leven heb jij al achter de rug zeg.Super, super knap dat je met alles gestopt bent!Wat fijn dat je dit forum komt versterken.Wij kunnen nog veel van jou leren!Alvast hartelijk dank hiervoor.Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden