libelle Geplaatst 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst 5 december 2008 Hallo!Ik ben Libelle, vrouw van 47 jaar en kan de drank niet laten staan! Tenminste...... vaak niet! Daarom heb ik me in november aangemeld bij Alcohol de Baas. Ik hoop dat ik op deze manier in iedergeval weer grip krijg op mijn leven! En ik mijn toekomst door een rose en niet een rosé bril tegemoet mag zien:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozzie Geplaatst 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst 5 december 2008 Welkom Libelle!Het inzien van het feit dat je de grip op je leven verliest is de eerste stap!Lees lekker mee op het forum. Zeer leerzaam en vaak gezellig. Ozzie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst 5 december 2008 Welkom Libelle,Goed van je om hier steun te zoeken. Ik heb me ongeveer tegelijkertijd met jou aangemeld. Ik lees en schrijf. de ene dag wel en de ander weer niet.Maar het geeft me in ieder geval wel steun en dat vind ik erg fijn. Hier kan ik lekker van me afpraten, omdat in de thuissituatie niet altijd even gemakkelijk gaat.suc6Pem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst 5 december 2008 beste libellewelkom hoop dat je veel steun mag hebben aan het forumelke dag droog is een overwinning en een stap in de goede richtingbako Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst 5 december 2008 Welkom hier op het Forum Libelle. Ook ik ben net lid en heb me voor een internetbehandeling in laten schrijven. En met suc6. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
libelle Geplaatst 6 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Dank jullie wel voor het warme welkom! Ga me hier zeker thuis voelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Fijn dat je ons gevonden hebt Libelle en heel veel succes met deze eerste stappen op weg naar je nieuwe leven!liefs,Kaia. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 Libelle: van harte welkom hier op het forum. Ik hoop je snel te lezen bij ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden