trucker Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Hai heb er lang over nagedacht .drink alleen op feestjes en in het weekend maar dan kan ik niet stoppen .Zou ik er alleen uitkomen ???Wil niks meer drinken doe ik alleen maar dan gekke dingen heb nu ook al problemen met mijn vrouw .ik hoop dat ik hier goed zit gr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trucker Geplaatst 10 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 ben wel chauffeur .denk dat het telaat voor een bloempje is .wil ge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trucker Geplaatst 10 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 denk dat ik maar een afspraak met de huisarts maakt .die kan me ja ook helpen of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Mijn motto: waar een wil is....is een weg. Ga ervoor Trucker ook jij komt er wel.Ik weet natuurlijk niet in hoeverre jullie relatie op het spel staat maar dat je er iets aan moet doen dat weet jij inmiddels ook. Ik kan niet voor jouw een keuze maken dit moet je zelf doen. Suc6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lampje Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Beste trucker.Jouw verhaal is de mijne.Ik heb tegen mijn vrouw verteld dat ik mij heb aangemeld op internet bij dit forum. Het is een (eerste) stap. Waarschijnlijk bij jou een van de vele eerste stappen, maar wel weer een nieuwe. Mijn vrouw waardeerde dat enorm en heeft ietsjepietsje meer vertrouwen in mijn goede bedoelingen. Want we willen wel, he?! Maar we kunnen het niet. Niet altijd tenminste. Ik sta nu een dikke week droog en heb nu al een enome zin in drank. Echt enorm veel. Hou het ook vol. Met mij.Kom op, het hele jaar zonder drank. En dan spreken we elkaar weer.Het schijn goed te voelen, zonder drank voor langere tijd. Doe je mee?!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 beste trucker en lampjehet voelt heel erg goed zonder drank kan het jullie van ganser harte aanbevelenwelkom op het forumde enige die de drank kan laten staan ben jijals je het wiltbegin per dag de eerste te laten staansuccesschrijf je onrust en trek af op ditjes en datjes en je zal je gesteund en begrepen voelenvr gr bako Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Trucker: hulp vragen is geen schande, maar juist moedig. Welkom hier en misschien kunnen we je op ideeen brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden