Spring naar bijdragen

MarkyMark stelt zich voor


MarkyMark

Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben MarkyMark, een man van 44 jaar.
Ik heb jaren problematisch gedronken. Ik heb me enkele jaren geleden aangemeld voor een groepsbehandeling bij de Brijder-stichting. Werkte prima en ik was zeer gemotiveerd. Ik pakte een studie op en ging fitnessen.
Toch bouwde ik, al was het maar alleen tijdens de kerst, 'zuip-momenten' in. Nou ja, je raad het al: de zuipmomenten werden talrijker en frequenter. En afgelopen jaar was wel het slechtste jaar. Oh ja, ik ga nog regelmatig naar de sportschool. Zeker, ik ben nog steeds met die studie bezig (al duurde het een jaar om een tentamen economie binnen te halen). Maar ik merk wel dat ik naar de 'zuipmomenten' toeleef, en weer ouderwets andere dingen laat sloffen.
En daarom, in het kader van contract met jezelf, wil ik een alcoholvrij jaar realiseren.

groetjes van MarkyMark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi MarkyMark,

Wat hou jij lekker veel van jou dat je zoiets moois met jezelf voor hebt ;)
Weet je wat ik zou doen als ik jou was? Ik zou mezelf laten zien dat ik het waard ben!

Zo begrijpelijk dat je toeleeft naar je zuipmomenten zolang je die nog toestaat... een contract met jezelf gaat je vast ook een heel mooi kontakt met jezelf brengen.

liefs,
Kaia.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...