Spring naar bijdragen

Helder

helder

Aanbevolen berichten

Hoi lieve allemaal met Helder

Ik stel mij maar eens netjes voor, dat heb ik nog niet eerder gedaan en er zijn dan wel wat oudere forum leden die mij nog kennen van vroeger, maar voor de meesten ben ik nieuw hier.

Wel er komt nu een lang verhaal, maar het is bijzonder om te vertellen en ik doe het graag.

Ik ben een man van 47 en ben hier drie jaar geleden gaan schrijven en ook ADB geworden en twee jaar geleden ben ik hier weggegaan samen met een paar meiden waar ik erg zuinig op ben, deze meiden zie ik niet meer, al een jaar nu, en dat komt later wel weer eens goed, maar dat kost wat tijd.

Voor nu is het belangrijk dat ik vooruit blijf kijken met vrolijkheid, en wil weer even mee schrijven een beetje van, dat ik stop bij een zeebrapad, en er niet bij stil staan dat ik bij het vorige zeebrapad verwonderd werd aan gekeken, of ik gratis stop ja dan niet.

Maar dat is pas het begin van mijn verhaal rond de jaar wisseling van 2007 ben ik langzaam ziek ge worden, en ik heb die meiden dat verder niet verteld, alleen in de tuin een keer bij Houtje hoe bang ik was een kleine verbouwing van een vriendin niet af te krijgen, omdat ik mij ziek voelde.
Maar ik was wel degelijk erg aan het weg glijden op het laatst kon ik niets meer en ben op de bank blijven liggen ook het zeebrapad verhaal was mij te veel geworden en wilde niemand meer zien. geen energie meer.

Dit heeft mij heel erg geraakt overgens

Maar goed het ging maar slechter, en slechter ook dit jaar was een ramp en ik beschuldigde mij zelf van beschadiging van mijn denken, door drank en veel werken met zware produkten, een half jaar geleden gekker kan het niet brand mijn zaak uit, terwijl ik van 5 gezinnen hun inboedel had staan, al deze mensen zitten er nu weer netjes bij, nu met de jaar wisseling, ik heb hard gewerkt omdat voor elkaar te krijgen, en bleef maar zieker worden en wilde het maar niet zien ook niet dat ik gewoon bloed op hoeste ook dat vond ik normaal omdat ik zelf die brand zooi opruimde. ..... tot dat ik bij de kapper kwam.

Tot ik bij de kapper kwam, dit meisje zij: meneer wat ik bij u zie heb ik nog nooit eerder gezien u heeft duizende nieuwe haren een paar is normaal maar bij u, dat heb ik nog nooid gezien.

En toen ging het lampje aan bij mij, ik heb een tumor, en heb haar beleeft bedankt dit niet gezegt natuurlijk! en ben toen echt herrie gaan maken met de huisarts die mij nog immer wegstuurde met, neem maar kamile en dergelijke, jawel gered door de kapster!

Poe, word het erger? nee precies andersom ik plaats dit berichtje even en kom zo met deel twee van mijn verhaal, en daarmee komt een wonder welk ik beleef op dit moment.

PS. Tot een uurtje ik schrijf langszaam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okee hier komt deel twee

Zo gezegt ik naar de dokter

En inderdaad bleek al heel snel in het ziekenhuis dat ik een tumor heb in mijn hoofd heb en daar jaren mee door gewandeld heb zonder er wat aan te doen, maar nu komt het fijne ik mag en kan er van genezen en wel met bijna met 90 % zekerheid.
Ik voel overgens dat het met 100 % zekerheid dit is niet wat mij er onder gaat krijgen, klaar en uit.
Het blijkt achter af Hogdkin te zijn, dus en de progoses zijn gewoon erg goed maar dat is niet het hele verhaal immers leef ik nu in de bijschap dat ik mag genezen en 2009 is echt een nieuw jaar voor mij.

Er komt als bonus bij dat ik mij had voorbereid op de derde wereld oorlog, op het moment dat de gemo,s aanvingen nu twee maanden geleden, ik had voor maanden eten in huis gehaald tot plastik bekertjes aan toe voor als ik niks meer kon.
En wat blijkt er te gebeuren? de volgende morgen naar de eerste gemo stap ik voorzichtig uit bed en blijk helemaal niet ziek te zijn precies anderom opeens was ik niet meer moe, maar energiek en totaal verbaast merkte dat ik weer eetlust had en weer zin in de dag kreeg, en zo ging het maar door de lijst is oneindig van fijne dingen ik werd weer vrolijk mijn concentratie komt terug ik hoor weer wat mensen zeggen ik geniet weer van licht en geluid is weer geweldig.

En zo ging het iedere kuur telkens weer beter ook nu de jaar wisseling de 1 na laatste kuur gehad en ik voel mijn zo gezond op dit moment en leef in en met grote dankbaarheid ook deze oudjaars avond heb ik gewoon gewerkt van 10 morgens tot 11 uur s,avonds bij een dame om haar huisje netjes te maken en het effect is enorm op iedereen die mij ziet de vrolijkheid slaat zo over ook bij deze dame waar ik over vertel wie een ziekte heeft te verwerken, mij te zien rennen en vliegen een dag na een kuur.

Lieve allemaal ik kan er dagen over praten wat het is een nieuw leven voor je te zien, het is gewoon een trip die ik beleef, wel dat was het voor nu een beetje.

Waarom ik weer mee wil schrijven is, het drinken, wat er weer een beetje in is geslopen bij mij, en dat vind ik verschrikkelijk en daar wil ik weg van blijven, dus daarom, in de kleine uurtjes ben ik even hier, als de drukte van de dag voorbij is, en ik sterk moet zijn hier boven beschreven kado te leven.

Wel dat was het een beetje

Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helder,

Amazing! Dank je voor het delen van je ervaring.
De wonderen zijn de wereld niet uit, maar je moet ze wel
willen zien!
Ik wens je een hele goede start hier en hoop dat je hier
de steun krijgt die je zoekt.
Maar ook dat je de ander tot steun kunt zijn en je ervaringen
zult willen delen.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ongelooflijk Helder! Ik weet dat de ene persoon chemo beter verdraagt dan de ander, maar ik heb nog nooit gehoord van iemand die er meteen van opknapte. Wat heerlijk voor je, weer een nieuw leven voor je te zien.

Welkom terug op het forum. Toen ik destijds hier begon was jij net vertrokken, al heb ik je incidenteel wel hier gezien. Geniet met volle teugen van je leven, door het opnieuw nuchter te genieten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...