Joske Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Hallo,Wie is Joske?40tiger, gehuwd, 2 puberzonen van 16j & 15j, zelfstandige in de Horeca, woond bijna 20 jaar in vlaanderen, oorspronkelijk van de Ostkantons.Ik ben sinds 2 april 2007 nuchter. Na mijn verblijf van 3 maanden in de ontwenningskliniek ging het +/- goed maar begin juli 2008 heb ik mij preventief laten opnemen in de zelfde kliniek (2 weken). Ondertussen ga ik weekelijks naar AA bijeenkomsten.Ik was een beetje uitgekeken op belgische fora, dus ben ik bewust naar een nederlands forum op zoek gegaan. Ik hoop dat mijn bijdragen niet te "vlaams" klinken en mijn spelling is ook niet al te best ;-))Maar de wil en de motivatie om nuchter te bijven kennt geen grenzenGroeten,Joske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 welkomiedereen die zoekt naar ondersteuning tegen enhulp bij de strijd tegen onze gezaamlijke tegen-stander is hier welkomtaal en taalfouten daar word niet op geletga naar ditjes en datjeslees en reargeer meebako Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Joske van harte welkom, je maakt er flink werk van. Fijn dat je er bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Welkom meid,Er zijn hier zoveel vlamingen dus maak je daar maar niet druk om. Ik hoop je te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Hallo Joske,Van harte welkom.Jij hebt al een heel gevecht geleverd zo te lezen.Sterk hoor, misschien kan je meeschrijven op ditjes en datjes als je zin hebtHoop dat je je hier thuis zult voelen.! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROBERT Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 welkom hier op dit forumveel lees plezier en praat mee op ditjes en datjessuccesgrt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Een 100% gemotiveerde Belg onder ons! Hoi Joske!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Hoi Joske, ook ik ben een belg, een west-vlaming dan nog!Welkom hier en chapeau!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Er zijn hier zeker meer belgen aanwezig dus we zijn een 'internationaal' forum Joske, nog even en je staat 2 jaar droog!! chapeau!! Wat heeft het niet drinken jou opgeleverd deze afgelopen 2 jaar? Mij heeft het veel gebracht en ik zou niet meer anders willen!Fijn dat je hier meeschrijft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden