Gast Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 er is niemand die hier reageert, wel een beetje vreemd zie ik iets over het hoofd of mis ik iets ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2013 Hé Sammy ik zie je ingelogt, waarom kom jij hier maar 1x per jaar ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 29 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2013 BB dat is een andere Sammy dan deze Sammy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2013 Oh dat wist ik niet, bedankt voor de tip kunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 29 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2013 En ik heb het verhaal hierboven ook gelezen. Heel veel respect voor deze Sammy. Sammy ga zo door:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden